Siapa Bedebah itu ? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Sang ayah Dan ibu sangat marah ketika mengetahui anak perempuan mereka hamil.

"Siapa si bedebah itu !" jerit sang ayah, sedang is ibu menangis.

"Suruh dia datang kesini!"

Si anak pun menelefon lelaki yang menghamilinya.

Setengah jam kemudian sebuah Ferrari merah berhenti di depan rumah.

Seorang lelaki separuh baya keluar dari kereta, memberi salam lalu masuk

ke rumah. Lelaki itu berhadapan dengan ibu dan ayah perempuan yang telah

dihamilinya. Dia berkata, "Saya lelaki yang telah menghamili anak anda. Tapi

terus terang saya katakan saya tidak dapat menikahi anak anda kerana isteri

saya tak mengizinkan".

Namun bagaimanapun, saya akan bertanggung jawab. Sekiranya anak anda

melahirkan seorang bayi perempuan saya akan wasiatkan untuknya dua buah

supermarket, sebuah hotel dan wang tunai.

Sekiranya dia melahirkan anak lelaki saya akan wasiatkan untuknya dua buah

Kereta mewah, dua buah supermarket, dua buah hotel dan wang tunai.

Tapi sekiranya anak anda keguguran apakah yang harus saya lakukan?"

Sang ayah berfikir. Si ibu berhenti menangis.

Akhirnya sambil menepuk bahu lelaki itu, sang ayah berkata,

"Kalau keguguran, kamu cuba lagi ya !!"

_

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates