Review Ebook: Rahsia Perniagaan Digital |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }




Ebook terbaru dari tulisan Zamri Nanyan. Zamri Nanyan adalah seorang graduan berkelulusan luar negara yang hanya bekerja dari rumah sebagai Usahawan internet yang berjaya.

Beliau adalah "otai" usahawan internet Malaysia yang telah berjaya meletakkan namanya di arena usahawan internet antarabangsa dengan blueprint tulisan beliau yang popular iaitu "online profit made simple" yang diiktiraf di luar negara.

Pada mulanya memang saya kurang percaya!

Tetapi apabila saya mula membaca testimoni daripada Internet Marketer Malaysia yang
diberikan di laman web beliau, saya yakin yang ini merupakan salah satu ebook yang
MESTI saya punyai pada tahun ini.

Ya, saudara Zamri Nanyan baru sahaja menerbitkan sebuah ebook hebat yang bertajuk "Rahsia Perniagaan Digital".

Dan beliau membongkar rahsia perniagaan internet ini yang memang jarang dibincangkan
di dalam ebook tempatan berbahasa Malaysia.

"Daripada sebuah jualan produk digital, anda mampu mencipta satu peluang menjana pendapatan tanpa henti di Internet dan anda tidak perlu bersaing dengan "mat-mat saleh" di luar sana sekiranya itu yang anda mahu" - kata Zamri.

Ini cuma salah satu rahsia yang Zamri Nanyan bongkar. Ada beberapa lagi rahsia perniagaan internet ini yang dibincangkan di dalam ebook padat "Rahsia Perniagaan Digital" ini.

Di antaranya...

1. Bagaimana untuk mendapatkan produk informasi tempatan dengan murah untuk dijual di Internet
– Anda boleh mencipta produk informasi anda sendiri seperti ebook atau menggunakan cara yang akan bongkarkan di sini. Cara kedua adalah lebih mudah dan menguntungkan.

2. Bagaimana untuk menerima pembayaran melalui Internet – Anda perlu tahu bagaimana utnuk menerima pembayaran secara Online jika anda menjual produk anda sendiri. Terdapat 3 cara yang digunakan tetapi mana satu yang sangat sesuai untuk pasaran tempatan? Gagal untuk memahami perkara ini akan menyebabkan anda rugi 80% dari perolehan anda.

3. Bagaimana untuk mencipta pelbagai saluran pendapatan melalui Internet tanpa perlu
mengeluarkan 10-20 produk anda sendiri - Ianya semudah membina link ke beberapa laman web pilihan anda. Anda akan mempelajari kemahiran ini di akhir ebook ini nanti.

...dan banyak lagi rahsia yang dibongkar.

Jadi, pastikan anda membuat pesanan sekarang sebelum saingan anda mendapatkannya.

Oh ya, disebabkan ebook "Rahsia Perniagaan Digital" ini baru sahaja dilancarkan, saudara Zamri Nanyan menawarkan harga istimewa kepada pembeli sekiranya
anda membuat pembelian di antara 1-3 Februari.

Pada 3 hari istimewa ini, ebook "Rahsia Perniagaan Digital" akan dijual pada harga RM30 atau USD$9 dan harganya akan dinaikkan kembali kepada harga asal pada RM37 (USD$9.97) pada 4 Februari.

Jadi... jangan lepaskan peluang ini.

Pesan sekarang di http://www1.bisnesdigital.com

ps. Berikut ialah apa yang Gobala Krishnan ulas mengenai ebook "Rahsia Perniagaan Digital":

Saya memperolehi USD$ 7,776 dalam masa 4 bulan dengan menjual sebuah ebook 12 muka surat di dalam pasaran tempatan, dan saya menggunakan beberapa teknik yang diajar oleh Zamri Nanyan di dalam ebooknya "Rahsia Perniagaan Digital" - Gobala.

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates