Haruan makan anak |ISUHANGAT

ISU HANGAT



Seorang bapak memanggil anak gadisnya masuk kedalam bilik. Dialog dia lebih kurang macam ni la...

Bapak : Bedah, mai sini sat. Bapak nak tunjuk sesuatu ni.

Bedah : Ya bapak, ada apa?

Bapak : Mai masuk dalam bilik pastu tolong tutup semua tirai tingkap.

Bedah : Apa???!!! (isk? bapak aku ni? lain macam jerr)

Bapak : Dengar tak bapak kata.....

Bedah : Ya bapak, Bedah dengar... cuma Bedah tak percaya apa yang bapak kata ni.

Bapak : Betulll. Bapak suruh hang masuk dalam bilik pastu tutup semua tingkap.

Bedah pun dalam ragu-ragu tu, dia ikut jugak la apa yang bapak dia suruh. Sambil tu dok pikir gak laa... apa la bapak dia nak buat, dah la kat rumah.

Bapak : Okeh... mai duduk sebelah bapak. Heh? heh...

Bedah : Eh!!! bapak, Bedah kena keluar dari bilik ni. Sat lagi mak balik...abis aaaa.

Bapak : Tak payah risau... mai duduk sini cepat!!!! Jangan bagi bapak berkasar.

Bedah pun terpaksa la duduk jugak... hati dia takleh cakap laa... berdebar giler ahhh. Dalam kepala dok terbayang jadi apa la nanti kat dia.

Bapak : Cantikkk!!! Yiihaaa. Astalavista bebeh. Okeh, mai masuk dalam selimut bapak plak.

Bedah : Apa???!!!

Bapak : Masuk la cepat!!! Dok cakap banyak pulak. Bapak ikat mulut tu karang aaa.

Bedah : Bapak...Bedah takut laaa. (nak nangis)

Bapak : Bedah, tengok ni

Bedah tak sanggup nak tengok... dia pejamkan mata. Dia tahu, bapak dia dok buang tebiat. Bapak dia dah gila. Kiranya, bapak dia tunjuk tu konon-konon nak intro dulu ler tu. Tapi dalam hati, Bedah teringin gak la nak tengok.
Dia pun bukak la mata sikit.

Bapak : Cantik tak jam G-Shock baru bapak ni. Dia ader cahaya bila gelap. Mahal nih!!! Dah, pegi keluar.

Related Posts by Categories



13 comments

  1. Anonymous  

    April 3, 2008 at 10:01 AM

    His! tak payah lah buat gurauan benda macam tu. tak elok.

  2. Anonymous  

    April 3, 2008 at 4:23 PM

    betul tu.. x elok la.. berpada-pada lah jika ingin berlawak pun..

  3. Anonymous  

    April 3, 2008 at 4:50 PM

    alah korang nih, macam bagus sgt. jgnlah jumud sgt.

  4. Anonymous  

    April 3, 2008 at 8:43 PM

    jumud ke pe ker, benda mcm tu x sesuai arr buat lawak.. sensitive issue okay! banyak pe lagi bende yang boleh buat lawak.. sendri mau ingat lar..

  5. yamakawa  

    April 3, 2008 at 9:21 PM

    tukar watak bedah, jadi watak emak dia.

    tukar situasi bedah ngn bapak dia bersendirian jadi, tengah majlis kenduri dn bapak dia ajak si emak masuk bilik jap.
    nak tunjuk barang. mesti mak dia gelisah sbb orang ramai.

    haa boleh kan. roll camera..

  6. Anonymous  

    April 4, 2008 at 1:19 AM

    soalnya skang anda yg membaca...gunakan lah akal dan ilmu untuk menilai, baik dijadikan teladan, jahat jadikan sempadan....senang citer

  7. Anonymous  

    April 4, 2008 at 12:03 PM

    hek eleh..ni sekadar lawak la..ape bendeee la korang tak puas hati?
    aku tgk korang lagi lawak drpd crite nih..wahaha...
    da lah...
    open our mind!
    kesian korang

    -azizulhakim-

  8. 37vd  

    April 5, 2008 at 12:28 PM

    jgn. ini mnimbukan fitnah. nak harap org yg baca berfikiran +ve? jgn harap. takkan semua benda xde limit. jumud? ahaks... semua cari punca

  9. Anonymous  

    April 7, 2008 at 8:52 AM

    lu pikir la sendiri..

  10. RULZA  

    April 7, 2008 at 4:36 PM

    takde benda yang lawak pn citer ni..ketebukaan minda yang melampau tulah yang bawa banyak kerosakkan...benda yang negatif dan busuk ni patut dielak terus....sanggup korang gelak bab bab haruan makan anak ni....??????

  11. Anonymous  

    April 11, 2008 at 9:44 PM

    Rulza.. cheq sokong sesangat..

  12. nge!  

    April 12, 2008 at 12:23 AM

    adeh pe la korg ni..
    cte lawak pon xleh nk terime..

    aku awal2 da agak da ending die mst cmni...

    lawak lawak....

  13. sincHA  

    June 21, 2008 at 8:59 PM

    ala.
    bende camneh buley.
    tp xley comesial kan.
    bese r.
    jge aty sume pihak..
    wat ngn mmbr2 buley lar.
    tue je
    xde jumud2 neh

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates