Awas spammer !!! |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Boleh dikatakan setiap hari saya mendapat spam email di inbox saya iklan yang bermacam-macam jenis yang memenuhkan inbox saya. Semuanya dari email orang yang saya tidak kenal, malah ada yang hantar berkali-kali dalam satu hari dan ada juga yang email setiap hari dengan tanpa rasa jemunya. Yang jemunya ialah saya.... Tapi untuk makluman si spammer tersebut, dengan sekali klik sahaja report spam, email anda tidak akan keluar di inbox saya.

Sebenarnya spam email adalah satu kesalahan undang-undang cyber dan boleh diambil tindakan. Kalau bagi rokok sepam tu lain la cerita..

Jika anda seorang spammer usahawan yang mempunyai masalah untuk mengiklan di internet.

Rajaads atau pun Shamsuriyadi telah melancarkan lagi dua produk baru, iaitu panduan adword atau pun panduan cara mengiklan dengan google



dan Panduan mengiklan ke internet.

Manakala saudara Yakuza pula telah membuat ebook panduan cari duit dengan bidvister. Bidvister ni sama juga konsepnya dengan google adsense. Kita boleh buat duit internet dengannya



Jika anda mempunyai masalah cara untuk beriklan di internet, boleh lah dapatkan ebook tersebut.

Atau nak mengiklan dengan saya pun boleh di :

Iklan Blalang

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates