Evolusi Minda Anda Part 1 |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Satu masa dahulu, anda merupakan seorang pelajar yang sering ketinggalan dalam pelajaran dan dapat kedudukan paling belakang dalam kelas.

Satu masa dahulu, anda merupakan seorang pekerja biasa yang mengorbankan masa, jiwa dan raga anda hanya untuk mencari duit gaji yang sedikit bagi menyara hidup anda.

Satu masa dahulu, anda merupakan seorang manusia yang tidak bahagia dalam kehidupan anda malahan hidup anda sunyi, sengsara, kesempitan dan derita setiap masa.
=================================================

TAPI itu semua hanya merupakan satu masa dahulu dan kita tidak boleh ubah masa lampau yang penuh dengan kepahitan tersebut. Kita tidak mempunyai mesin masa Doremon untuk mengubahnya. Atau kata lainnya KITA TIDAK BOLEH UBAH MASA SILAM KITA!

Apa yang perlu anda lakukan sekarang ini adalah mengubah diri anda mulai hari ini untuk menjadikan masa depan anda lebih manis, cerah dan lebih bagus daripada semalam dan masa silam anda yang pahit.

Tidakkah anda mengimpikan rumah besar, kereta besar, hidup bahagia, duit banyak dan dihormati orang lain?

Percayalah anda layak untuk mendapatkan semua itu dan tidak ada satu perkara pun yang boleh halang anda untuk mendapatkan semua itu. Satu-satu Kunci untuk mendapatkannya ialah anda perlu menguasai minda anda sendiri.

Ingin tahu bagaimanakah cara yang paling mudah untuk menguasai minda anda?

Apa yang perlu anda lakukan ialah mempelajari cara untuk mengawal minda separa sedar anda dengan lebih praktikal di: http://www.evolusiminda.com


Jika selama ini minda anda mengawal anda, sekarang masanya untuk anda mengawal minda anda dan berubah menjadi lebih baik!

Daftarkan segera untuk ubah masa depan anda di:
http://www.evolusiminda.com


Jumpa Lagi Di Puncak Kejayaan,

PS: Salah satu sebab mengapa anda dikawal minda anda dan tidak berjaya ialah kerana anda sering beralasan untuk maju ke hadapan. Jadi, jangan biarkan alasan meranapkan masa depan anda. Daftar segera di:
http://www.evolusiminda.com

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates