EZAM suatu ketika dahulu.. |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



suatu ketika dahulu..



3 laporan polis saya ke atas Kamalludin/Pak Lah : Ezam

Seremban- "TIDAK mungkin saya diterima masuk dalam Umno kerana saya sudah buat tiga kali laporan polis dan BPR terhadap Presiden Umno Abdullah Ahmad Badawi dan anaknya Kamaludin," tegas Pengerusi Gerakan Demokrasi dan anti korupsi (GERAK) Mohamad Ezam Mohd Nor. Ezam berkata demikian ketika melancarkan kempen 'Rasuah Musuh Nombor Satu Negara' peringkat Negeri Sembilan malam tadi di Taman Setia Jaya, Seremban. Dihadapan ribuan hadirin, Ezam yang juga bekas ahli Parti Keadilan Rakyat(PKR) berkata, khabar angin beliau akan masuk Umno itu diada-adakan untuk mengelirukan orang ramai. "Mana mungkin saya diterima Umno, sejak Abdullah jadi Perdana Menteri, saya sudah buat tiga laporan polis dan BPR terhadap beliau dan anak kesayangannya Kamaluddin.

SEKARANG......

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates