Lawak pendek |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





1.mimpi

setiap malam aku bemimpi berjalan ke sana sini... .penat tau aku dibuatnya" keluh seorang pemuda kepada rakannya...
Abis,apa yang nak kau buat?" tanya si rakannya itu...
Mulai malam nie aku nak bawa basikal naik atas katil... "

_________________________________________
2.laut mati)

Satu hari ada la 3 sahabat sekolah datang berborak di satu kedai kopi.
A : bapak aku teror tau.. korang tau tak gunung everest tu dia pernah daki tau!
B : bapak aku lagi hebat, dia pernah berenang dr semenanjung m'sia ke s'pura.
C : bapak korang tak hebat la. bapak aku lagi hebat.
korang tau tak laut mati? dia yang bunuh...

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates