Pernikahan Mawi dan Ikin ditaja 5 juta |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





KUALA LUMPUR - Penyanyi 'Raja SMS', Mawi bakal mendapat 'hadiah perkahwinan' bernilai hampir RM5 juta pada pertengahan Disember ini.

Hadiah itu merangkumi liputan menyeluruh secara langsung majlis pernikahan dan persandingan penyanyi popular itu yang akan dipancarkan ke seluruh negara.

Ini termasuk tajaan lokasi, pengurusan acara dan pelbagai kos penganjuran lain yang bakal diangkat sebagai Wedding of The Year ini.

Hadiah hebat ini bakal disumbang oleh stesen televisyen Astro kepada penyanyi berkenaan yang akan berkahwin dengan kekasihnya, Nora'Ashikin Rahmat, 29, yang mesra dipanggil Ikin.

Pernikahan Mawi dan Ikin dijadual berlangsung pada 20 Disember ini di Johor Bahru dan diikuti dengan majlis persandingan di pihak pengantin perempuan keesokan harinya.

Persandingan kedua di pihak pengantin lelaki pula akan diadakan pada 28 Disember dan di sebuah stadium di Johor Bahru.

Related Posts by Categories



3 comments

  1. putri natasha  

    October 19, 2008 at 9:37 PM

    Kenapalah di bazirkan RM5 juta tu utk majlis yg begitu? lagipun bukan WAJIB kan......... lebih baik di salurkan pada yang memerlukan...

  2. Unknown  

    October 20, 2008 at 8:09 AM

    It's such a waste! They should have spend the money on more critical matter!!

  3. PakciQue  

    October 28, 2008 at 3:30 PM

    Mawi dan Ekin nak kahwin. Ada pro ada cons. Aku taknak bincang isu itu.

    Tapi, aku lebih suka isu perang rating di antara TV3 dan Astro. Dulu Astro pecahkan rating TV3 masa perkahwinan Siti dengan program Mawi & Ina. Sekarang apa TV3 nak buat untuk pecahkan rating Atro?

    Perang Rating Bermula [BACAAN LANJUT]

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates