No pin |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



pinjaman koperasi,blacklist pun boleh!

Suatu petang yang agak panas,Azman ingin mengeluarkan wang lalu dia pergi ke mesin Atm yg berdekatan dengan rumah beliau.Dia beratur di belakang seorang pemuda yang agak tampan sedang mengeluarkan wang.Azman cuba melihat pemuda itu mengeluarkan wang.

Pemuda: Hoi!!ape yang kau terjenguk-jenguk ni,hah?Engkau mengendap aku tengah keluarkan duit,yer?!

Pemuda itu naik angin apabila mengetahui yang azman sedang melihat dia mengeluarkan wang.

Azman : Hahaha... .aku dah tahu nombor pin kau.hahaha...

Pemuda itu sangat terkejut kerana azman mengetahui nombor pinnya lalu dengan marah pemuda itu berkata...

Pemuda: Kalau kau tahu,ape nombornya?!

Azman :Alaahh..ape la susah sangat, ******! kan?

Related Posts by Categories



4 comments

  1. script-murah  

    November 13, 2008 at 9:13 AM

    tak paham aku,,,, lawak ape ni?

  2. qis  

    November 13, 2008 at 1:47 PM

    aku pun xfhm...byk kali bc stiil blur...

  3. KuraKura  

    November 13, 2008 at 1:52 PM

    apa la korang ni.. tu pn tak paham.. kn dia tgh tgk scren tu,, ******... jadi, dia tak la dpt tgk pasword org tu.. ni ****** je yg dia tgk.. haha..

  4. 5261  

    November 13, 2008 at 3:43 PM

    kira dia tau arr pasword org tu ialah dgn menekan butang '*' sebanyak 5 kali..hehehe

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates