Video Sajak Kematian |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



pinjaman koperasi,blacklist pun boleh!

Video panas yang menjadi kekecohan seorang ibu kepada murid tahun satu Intan Sabrina yang mengatakan anaknya berubah selepas di"paksa" menonton video ini. Berubah jadi apa tidak pula dinyatakan tetapi saya rasa berubah menjadi anak yang tidak mahu meninggalkan solat.

Peliklah video keagamaan begini ditentang hebat sampai report polis bagai tetapi apabila anak-anak kita yang berumur satu tahun pun di"paksa" melihat cerita atau iklan untuk cerita tahyul dan hantu seperti di TV3 setiap malam Jumaat seperti Kekasihku seru dan Puaka Niyang Rapik tidak pula mendapat bantahan.

Pada saya video tersebut amat bagus sekali dan memberi gambaran mengenai siksa kubur yang mengingatkan kita kepada kematian. Untuk anak-anak pula yang cepat belajar dari visual akan memberi satu kesan yang akan mereka ingat sampai mereka dewasa. Entahlah...itu pendapat peribadi saya yang jahil ni shj..

Untuk download video Sajak Kematian sila download:-





video

Related Posts by Categories



1 comments

  1. ana  

    November 12, 2008 at 11:10 PM

    assalamualaikum. kalau benda cam ni sampai report polis, tapi kalau ibu bapa yang suka tengok anak mereka menari ala barat dalam rancangan tv tu nak report kat sape? susah kalau mak bapak takde kesedaran akhirat ni. kalau dah diri tu jahil sokonglah golongan yang memberi peringatan... tak gitu?

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates