Blog hina Nabi berjaya ditutup |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Post isuhangat semalam, http://isuhangat.blogspot.com/2008/12/blog-adibah-ahmad.html telah diremove oleh pihak blogspot kerana atas usaha perang Flag yang diwar-warkan oleh kebanyakan blogger, portal dan forum Muslim.Alhamdulillah.

Blog tersebut bukannya didelete oleh pemiliknya kerana kalau blog tersebut didelete, nama domain blog tersebut masih available dan boleh didaftar oleh blogger lain.

Di harap pihak yang berwajib dapat menyiasat dan mengesan penulis blog tersebut supaya dapat diambil tindakan kerana menyinggung perasaan dan membangkitkan kemarahan Umat Islam supaya penulisnya tidak membuat lagi kerja ini.

Seperti yang diketahui, penulis celaka ini sebelum ini bermula dengan friendster dan kemudian ke blogger. Diharap blogger-blogger Muslim akan bersatu lagi menyebarkan isu-isu hangat yang sensitif seperti ini supaya kita sama-sama menggembeleng idea cara menetang melalui perang cyber. Nasib baik , blogger adibahahmad.blogspot ini adalah blogger baru yang tiada pengalaman, kalau otai memang tahu cara nak hilangkan navbar blogspot.

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Nad Eusoff  

    December 28, 2008 at 9:15 PM

    tau takpe..
    nak wat jahat..
    tp blogging pun bodo
    navbar pun tak reti buang..
    ekekeke
    bodoh nye dibah..
    matilah ko

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates