Kepala babi |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Dari email orang Melaka

Salam semua saudara2 ku seagama dan sebangsa. mungkin antara kalian sudah tahu program PEWARIS di masjid tanah malam besok dan pagi sabtu ni di masjid tanah. hari ni dalam akhbar sinar dah keluar iklan perhimpunan melayu muslim ni. banner pun dah gantung di sekitar kawasan masjid tanah.

NAK TAHU APA YANG BERLAKU? lihat gambar2 di bawah ni. TAUKE BABI SUDAH KURANG AJAR. MEREKA SEOLAH CABAR KITA!!!!





Mereka gantung kepala babi di banner utk program ni! Mereka letakkan kepala babi di perkataan "melayu muslim".

Kepada penduduk Melaka, jangan lupa turun di dewan manap, samudera riverside hotel, masjid tanah melaka (berhadapan hentian bas masjid tanah) sabtu ni (20/12/2008)8:30 pagi hingga jam 1 petang

Ketepikan fahaman politik. Kerana terlalu politiklah kita lemah.Tunjukkan kita boleh bersatu. Ini bukan isu perkauman tetapi tokey babi sudah lebih.

Jom turun! Kita tutup semua kandang babi atau satu malaysia terima kesannya.

Related Posts by Categories



3 comments

  1. painah  

    December 18, 2008 at 10:28 AM

    jangan termakan dengan provokasi. Selalunya program spt ini tak dpt sambutan sangat kerana rakyat tahu ramai sangat ahli politik yg berselindung atas nama MELAYU/ISLAM.

    Bila ada seolah olah macam provokasi spt ini maka akan ramai orang Melayu/Muslim akan menghadirinya.

    Bukan nak tuduh penganjur menjadi dalanmg tapi ini taktik lapuk yg dah lapuk dimakan anai anai

  2. mentalblock  

    December 18, 2008 at 11:07 AM

    apasal orang yg dengki tu tak turunkan jer banner tu? apasal nak tarok kepala babi? Apasal nak tulis cibai? ini semua kerja orang yang nak buat provokasi perkauman..percayalah...ini semua agenda orang politik yang dah mula tak dapat sokongan..parti mana? Lu fikir la sendiri..

  3. pokokrambung  

    December 18, 2008 at 1:04 PM

    yg aku pelik kenapa babi hutan,baik mereka gantung babi yg mereka bela.siap bubuh tali untuk di sangkut,macam takut tekena darah babi tu.
    apa pun biar polis yg siasat benda
    tu.

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates