Nasib bayi khinzir |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



pinjaman koperasi,blacklist pun boleh!


Klik gambar untuk zoom

Related Posts by Categories



7 comments

  1. zairi  

    December 2, 2008 at 3:21 PM

    diorang tu kafir. memang patut la diorang jadi kafir. kafir laknat!!!

  2. debikdebuk  

    December 2, 2008 at 10:11 PM

    try cari kat carigold forum ada asal bulan senyum tu.

    buat la n3.

  3. fazemy  

    December 3, 2008 at 3:16 PM

    kesian babi tu..x psl2 jd bayi..diorg ni mati msti muka jd babi plak..mengubah kejadian Tuhan.

  4. Cap Ayam  

    December 3, 2008 at 5:44 PM

    betul ker bende nie??

  5. luv_ima  

    December 3, 2008 at 8:03 PM

    Ini bukan cerita baru. Artikel ni diambil dari keratan akhbar Berita harian 20 tahun yg lepas. Saya ada menyimpan keratan cerita ini. Tak salah saya teknologi klon belum ada lagi. Wallahualam sama ada betul atau tidak. Tapi saya percaya ianya palsu semata2.

  6. luv_ima  

    December 3, 2008 at 8:03 PM

    Ini bukan cerita baru. Artikel ni diambil dari keratan akhbar Berita harian 20 tahun yg lepas. Saya ada menyimpan keratan cerita ini. Tak salah saya teknologi klon belum ada lagi. Wallahualam sama ada betul atau tidak. Tapi saya percaya ianya palsu semata2.

  7. Shahkasahias  

    February 20, 2009 at 7:43 AM

    cam super impose jer.. kalau betul ada... satu dunia dah kecoh...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates