Negro yang haus |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Al kisah, seorang negro di Afrika sana sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang dia mencari air, terjumpalah dia dengan jin padang pasir.

Berkatalah jin itu... .."aku akan tunaikan 3 permintaan kau, oleh sebab aku lihat kau dah nak KO. Aku akan tunaikannya pada kehidupan kau yang akan datang.

Negro itu pun berkata, "Pertama, aku nak jadi putih. Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga lagi. Dan ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar... "

Negro itu pun mati dengan tenangnya... ... ..





Pada kehidupan lain,



Negro itu telah menjadi... ... ... ... .



... ... ... ... .Mangkuk tandas toilet wanita... ... ... .

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates