Ong Tee Kiat beraksi lagi |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Penguatkuasaan saman tidak pakai tali pinggang keledar belakang "pilih kasih". Tak telus kerana pemandu kereta dari Singapura dan Thailand dikecualikan dari saman jika tidak memakai tali pinggang keledar di belakang kerana peraturan menyaman pemandu jika penumpang tidak memakai tali pinggang keledar belakang sejak 1 Januari lalu yang hanya dikuatkuasakan terhadap kenderaan berdaftar di Malaysia. Kenderaan yang dipandu masuk dari negara asing dilepaskan.

Ini bermakna jika ada kenderaan yang memakai nombor pendaftaran Singapura, Thailand atau Brunei memasuki negara ini dengan penumpang tidak mengenakan tali pinggang keledar belakang, mereka tidak akan disaman.

Isu terbaru dari Ong Tee Kiat:

AWAS...LIHAT TOPI KELEDAR ANDA JIKA ANDA PENUNGGANG MOTORSIKAL...
TOPI ANDA MESTI DIPERBAHARUI
SETIAP 5 TAHUN..MESTI PAKAI SUPAYA ANDA TIDAK MATI,,
MESTI PAKAI YANG ORIGINAL....
AWAS!!!!!!

Maka akan menarik nafas legalah tokey-tokey helmet

Bagaimana suri rumah mendapat RM4329.60 Dalam Masa 3 hari!
Iklan Anda Di Sini!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. lickergan  

    January 18, 2009 at 3:34 PM

    Ong Tee Kiat bila jadi menteri penuh dah hilang siapa dia, apa dia kata ini ? adakah bila pakai topi baru tidak akan mati apabila dilanggar olih kenderaan ?
    Sebagai pemimpin yang belajar tinggi, kenalah fikir sebelum cakap, jangan kerana suka cakap, jadi apa-apa pun bolih cakap, kalo dibandingkan dengan Dr.Chua Soi Lek, Ong ini xada tempatlah...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates