PRAKTIKAL PSIKOLOGI |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Pinjaman blacklist ok



Seorang gadis, hitam manis, duduk di sebuah restoran di sebuah hotel... ..

"Apa kabar dik?, boleh saya belanja anda minum?", tawar seorang lelaki muda yang menghampirinya.

"Apa? masuk ke hotel?" teriak si gadis.

"Bukan, bukan. Jangan salah faham. Saya hanya offer nak belanja minuman... ... " jawab pemuda itu.

"Abang meminta saya menemanimu ke hotel?" teriak si gadis dengan sangat kuat hingga ramai pengunjung lain mendengar. Merasa ditolak, dengan perasaan malu, lelaki muda itu beringsut dan duduk di sudut ruangan. Semua orang di restoran menatap lelaki itu dengan sinis dan mencebik.

Beberapa minit kemudian, si gadis menghampiri si lelaki muda itu.
"Maafkan saya bang. Saya sedang menyamar. Sebenarnya, saya adalah seorang mahasiswi psikologi yang sedang mempelajari tingkah laku manusia di situasi yang tidak dikehendakinya." gadis itu cuba menerangkan. Si laki-laki menatap dengan dingin.

Lalu lelaki itu menjawab dengan kuat "Berapa? Lima ratus ringgit, yangputih melepak pun hanya Rm 100.00 saja!!! ?"

Semua orang dalam restoran itupun memandang gadis itu sambil menggelengkan kepala dan lebih mencebik sini.

Moral of story :
- Tak baik membalas dendam.
- Jangan memalukan orang lain walau apapun niatnya.

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!

Bagaimana suri rumah mendapat RM4329.60 Dalam Masa 3 hari!

Iklan Anda Di Sini!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Asrul Budi  

    January 19, 2009 at 8:28 AM

    peh,, memang lawak...hehehe

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates