Waspada sindiket Negro |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Pinjaman blacklist ok

Waspada kepada semua wanita malaysia especially melayu mengenai sindiket negro yang
Masuk ke negara ini melalui visa pelajar. Mereka telah memperdayakan ramai wanita untuk menyara kehidupan mewah mereka disini.

Cara mereka memperdayakan mangsa adalah dengan menjalin hubungan baik, mesra, jujur, rapat dan cinta sehingga mangsa mempercayai mereka.

Kemudian mereka ini akan memberitahu ingin mengirimkan anda hadiah "tanda cinta" kpd mangsa. Apabila hadiah telah 'sampai', seorang wanita tempatan menggunakan nama zarina ibrahim @ sharina @ yang sewaktu Dengannya beralamat di tawau, sabah (setakat maklumat terkini)akan Menghubungi anda dan memberitahu bahawa parcel anda telah sampai tetapi di tahan oleh kastam kerana berbagai kesalahan pos dan lain Lain. Anda akan didorong untuk membayar berpuluh ribu ringgit dalam tempoh seminggu utk melepaskan barangan tersebut.

Antara yang watak watak palsu yang dikesan oleh pihak polis ialah Jonas hogan, lewis, christopher parker/chriss park, anderson henry, Eric johnson, abdul rahman dll.

Gambar2 jonas hogan yang digunakan oleh Negro ni untuk memperdayakan wanita.







Negro ini berpusat di taman connought, cheras, restauran africa dan Tinggal di fude-fude
kawasan tempatan yang sudah menjadi mukim mereka.

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!

Bagaimana suri rumah mendapat RM4329.60 Dalam Masa 3 hari!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates