Gula tak naik harga |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



peluang ubah hidup anda

Gula tak naik harga, kata Sharir Samad semalam. Ketika ini, harga gula ialah RM1.45 sekilogram dan kali terakhir harga gula dinaikkan ialah tiga tahun lepas.

Sementara itu, Nestle (Malaysia) Berhad menurunkan harga untuk produk Milo antara 6.4 dan 8.6 peratus bermula 16 Feb lepas dalam usaha menjayakan program "Kempen Penurunan Harga" berikutan kesan kegawatan ekonomi global masa kini.

Bagi produk susu di bawah jenama Everyday, Nespray serta Nesvita, tiada pengurangan harga tetapi pembeli diberi penambahan kandungan (jumlah berat) antara lapan peratus dan 12 peratus produk susu.

Adakah in kesan boikot kepada Nestle? Namun begitu h Pengarah Urusan Nestle (Malaysia) Berhad Sullivan O'Carroll dengan riyaknya mengatakan pendapatan Nestle terus meningkat untuk penggal pertama tahun ini.

Adakah kempen boikot ni dah tak dibuat lagi? Adakah kita hangat-hangat taik ayam jer? Ok saya nak refresh balik, apa yang Nestle buat kepada Islam Palestin

http://www.inminds.co.uk/boycott-nestle.html .

Tengah cari alternatif terbaik pengganti Milo dan Nescafe.

RAHSIA LULUS CEMERLANG PEPERIKSAAN KERAJAAN (PTD) TERBONGKAR!!!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



3 comments

  1. mohd  

    February 24, 2009 at 10:32 AM

    ni lh sikap org islam berbngsa melayu..tiada ksungguhn dlm mlakukn ssuatu prkara.kdg2 tu rase malu pon ade..aku ade sorg member yg laa nie keje kat 7-e..dr pengamatan dia ramai org islam melayu yg dh kembali beli produk2 yahudi nie..kempen boikot brg yahudi just tahan bbrp mggu je..antara brgan yg menjadi tumpuan mee maggi, nescafe ngn milo..penah dia tnye sorg customer yg dah lame kenal n ramah, nape beli brg2 nie balik..customer tu kate xde produk altenatif laen,so terpaksa beli..padahal bende yg dia beli tu cume minuman nescafe latte dlm tin ngn mee maggi cup perisa kari.kalo xde produk alternatif laen, pendpt aku xpyh beli trus brg tu,byk lgi mknn n minumn laen yg bkhasiat kecuali kalo brg tu mmg slh satu keperluan utk truskan idup.xmkn maggi leh mati ker?xminum nescafe ngn milo leh mati ker?..laen lah kalo ade produk altenatif laen yg bleh mengantikan..so??

  2. fauzihpa  

    February 24, 2009 at 1:45 PM

    cuba minum Radix Koko.

    http://jawiherbshop.blogspot.com/2008/12/radix-koko.html

  3. sayaseekorarnab  

    February 25, 2009 at 2:28 AM

    sya dah jumpa alternatif pengganti milo.. produk tempatan yg lebey murah.. link ke blog sya!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates