”Keliwon” menambahkan lagi seram di malam Jumaat |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

src="http://blalang.com/images/allinonecar.gif" alt="Your Car Solution providers">

src="http://www.tambahketinggian.com/images/banner3.gif">

Pinjaman blacklist ok

Dahulu drama-drama Indonesia yang menonjolkan cerita-cerita mistik seperti "Bawang Putih Bawang Merah" menjadi isu hangat kerana dikatakan ala-ala khurafat tetapi tetap menjadi sambutan hangat di Malaysia.

Kini, TV3 seolah-olah ingin mempengaruhi anak-anak kecil,remaja malah orang dewasa juga bahawa malam Jumaat adalah "malam seram" dengan menayangkan di kaca TV drama-drama bersiri yang bergenre seram. Selepas "Susuk" diikuti dengan "Niyang Rapik", terkini drama bersiri yang bertajuk "Keliwon" pula. Keliwon diarahkan oleh Rashid Sibir dikatkan berbeza dengan siri yang ditayangkan sebelum ini, ”Keliwon” memaparkan kisah yang berbeza setiap minggu dengan pelakon-pelakon yang berbeza.

Mungkin ini trend drama terkini di Malaysia mengikut kehendak penonton di Malaysia yang suka sangat dengan benda-benda seram ini walau pun sebenarnya penakut.

Sepatutnya malam Jumaat dihiasi dengan program-program yang berbentuk keagamaan supaya dapat memenuhi jiwa-jiwa insan yang semakin kosong di zaman fitnah ini.

Walau pun bacaan Yassin bersama keluarga di malam Jumaat dikatakan khurafat oleh pihak wahabi rasanya lebih elok dari mengajar anak kita jadi semakin penakut. Nak ke bilik air rumah sendiri pun takut.

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Dapat $1US P.ERCUMA dengan baca laporan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. zhuzzir  

    February 4, 2009 at 6:12 PM

    Btul tu, lg baik kalau diperbnykkan program2 ringkas berteras agama spt tahlil dan panduan qiamulail stiap mlm jumaat dr tyang cite2 prosak fikiran anak2 kite yg tak pasal2 jd takut hatta ke bilik air sendiri!!! Pihak berkaitan minta tlg pertimbangkan...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates