Kesan lompatan si katak |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Your Car Solution providers



Pinjaman blacklist ok



BN dah pun menghalalkan lompat parti ni....jadi, tak mustahil lah kalau esok lusa Pakatan Rakyat pula dapat membentuk kerajaan....dan, masa tu, BN takde hak untuk mengatakan ia tidak bermoral....takde hak nak mengatakan PR tidak menghormati demokrasi...sebab, apa kurangnya perbuatan BN terhadap kerajaan negeri PR di Perak...

Ingatlah, peristiwa ni takkan dilupakan sampai bila-bila...begitu besar kesannya kepada negara, kepada BN, kepada rakyat & juga pelabur asing....oh...senangnya nak tukar kerajaan....macam tukar baju je...penat2 keluar mengundi parti pilihan....alih-alih jadi katak pulak...negara kita ni banyak katak kot.....huhu..

Makin ramailah org malas nak mengundi nanti....dan, hati2lah kerajaan BN..manalah tahu ada musuh dalam selimut yg akan menjatuhkan anda..sebab anytime boleh lompat parti kan....tambah2 kalau Tok Najib tu naik takhta...emm...tengok sajela pe yang dia sanggup lakukan di Perak..

SPRM tak nak wat siasatan ke pasal YB yg lompat parti ni....kot la ditawarkan berjuta2....rakyat pun nak tahu gak...

-yana ixora-

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Dapat $1US P.ERCUMA dengan baca laporan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



10 comments

  1. Rohani Sheikh Omar  

    February 7, 2009 at 7:23 AM

    Salam,

    Rasanya buang masa je nak fikir pasal politik, siapalah kita sebagai rakyat biasa... Baik fikir apa yang boleh kita sumbangkan kpd sesiapa saja yg penting diri sendiri dgn cara kita. Politik memang kotor dan mengotorkan!

  2. ShOoT_mE  

    February 7, 2009 at 7:24 AM

    phm la, di Perak x de pn yg lompat parti..
    cume diorg menyokong BN walaupun diorg bebas..
    lgpn Lompat parti ni PKR yg war2 kn..
    ni yg dikatakn bile kena hidung sendr, br nk melatah...

    anyway, our politik senario is getting worse now.. melayu menyalahkn melayu..
    org lain bley amik kesempatan..

  3. Asrol Budi  

    February 7, 2009 at 9:11 AM

    Perlu di ingat 2 pengkhianat PKR tersebut mempunyai rasuah sex... mengapa mereka boleh masuk BN bersama²... Bukankan ini terbukti terdapat kosnpirasi politik...

  4. smart-n  

    February 7, 2009 at 1:08 PM

    hahaha... apebendala. bila plak dia masuk bn. dia sokong bn. masuk bebas. yg masuk bn tu adalah org yg mng melalui tiket bn.

    fikirlah kepada nasib melayu sikit. yang ko sokong tu hanya brp je melayu dalam dun perak tu.

    tp yg merusuh atas jalan mcm orang gila tu org melayu. mana yg cina dengan india. sebab diorg tahu law...

    sultan pun ko kecam. kalau sultan xde lepas ni duli yang maha mulia karpal lah jadinya.

  5. Cah Stiffler  

    February 7, 2009 at 2:55 PM

    Sultan pon dah pandai lawan. Melayu gaduh sama Melayu. Yang tak berani ambil tindakan buat fitnah di internet. Pening la... Mana la bangsa lain tak ambil kesempatan. Calon dipilih pun yang tak sesuai dengan kawasan pentadbiran.

  6. jumbut  

    February 7, 2009 at 3:02 PM

    bodoh betul yang beserban pegang bendera PAS berbaring kat jalan utk.hanlang Raja Nazrin...lepas tu cina ngan india tak ada pun...yg kalut sgt.nak suruh pakatan rakyat memerintah bukan org islam pun harap Nizar sorang je Islam...so...berbaring mcm.org gila tu hanya utk.menyokong bangsa lain dan paling melampau sekarang...bangsa yang dibawa ke tanah melayu masa zaman penjajah sudah berani nak saman sultan...lepas ni..bolehla org.melayu jd.Palestin...kena hapus di bumi sendiri kerana sudah nampak org.bukan melayu semakin naik tocangggg...time tu nanti...yg.pakai serban...berjubah hijau...berjanggut...bertudung bulat...bercelak tebal...dan bernaung di bawah bulan purnama pun kena nyah sekali...masa tu...lu pikirla sendiri...

  7. prboleblah  

    February 7, 2009 at 3:37 PM

    ntah ko ni kalau xde sultan rase nye yg jd mb,perdane menteri, lps ni bukan org islam lah..n dat time org pas dan pkr dah kecut terpakse dgr je ckp dap..xlame lg malaysia jd pulak mcm singaporo(bkn name sbnr)..tp rasenye kau xkesah pun kalau negare ni ditadbir org bukan islam..ye x?

  8. moderator  

    February 7, 2009 at 3:56 PM

    Tak kisahlah siapa yang pegang Perak..tapi biarlah ikut cara yang bersih..Dalam kes Perak,BN merompak negeri Perak dari tangan rakyat perak dengan cara yang kotor dan sultan bertindak membelakangi hak dan suara rakyat.Sepatutnya dengar dulu keseluruhan suara rakyat sebelum buat keputusan.Ingat semua rakyat perak tu tunggul ke sampai hak rakyat untuk tentukan siapa yang diorang nak pilih tak di berikan..Kalau betul BN yakin dapat tawan Perak,kenapa tak biar rakyat yang berikan mandat kepada BN..knapa perlu di rampas hak rakyat yang dah buat keputusan time PR12 yang lepas.

    Ternyata BN takut untuk bertempur dengan rakyat.Takut rakyat akan malukan BN sekali lagi..

    Rakyat hanya untuk rakyat..

  9. +Akira+  

    February 7, 2009 at 4:19 PM

    penulis ni kena ingat...DSAI yg mula2 mengatakan pada 16 september lepas akan berlakunya pembentukan kerajaan baru berasaskan keluarnya(lompatnya) ahli2 parlimen BN ke pada PR.tetapi tarikh berlalu...dan tiada seorg pun ahli parlimen yg bertukar parti...PR yg mencanangkan lompat parti dahulu,bukan BN...lompat masuk PR boleh...nak lompat keluar PR x boleh...(mana punya idea pakai ni)...be reasonable la...guna otak bila berkata2...

  10. edyjo  

    February 8, 2009 at 10:35 AM

    buang masa!buang masa!buang masa! gi tanam sayur lagi baik...tak de maknenya nak meniarap atas jalan!malunya anak cucu cicit tengok!melayu lawan sultan!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates