MB Nizar dihalau dari pejabatnya. |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Your Car Solution providers



Pinjaman blacklist ok

Terkini jam 9.40 AM : MB Nizar dihalau dari pejabatnya.

IPOH, 6 Jan :- Pada sekitar jam 9.40 pagi tadi YAB Menteri Besar Perak, Ir. Muhammad Nizar Jamaluddin dihalau keluar dari pejabatnya oleh seorang pegawai atasan yang sedang mengusai pejabat Kerajaan Negeri di sini. Dengan suara yang kuat, "Keluar" beberapa kali Ir. Nizar di perlakukan dengan cara yang tidak sopan sekali.

Kejadian itu berlaku apabila YAB Menteri Besar yang masih sah itu pergi ke Pejabatnya seperti biasa pagi ini. Beliau bersama dengan pembantu dan diiringi oleh unit amal .

Keadaan ini mengambarkan betapa seorang yang selama ini cukup bermasalah kepada Kerajaan Negeri Perak Pakatan Rakyat menunjukkan taringnya. Kelmarin beliaulah yang mengarahkan supaya semua bilik Exco dikosongkan dan kenderaan rasmi dikembalikan dengan secepat mungkin.

Sumber: http://idhamlim.blogspot.com/2009/02/terkini-jam-940-am-mb-nizar-dihalau.html

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Dapat $1US P.ERCUMA dengan baca laporan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



10 comments

  1. jumbut  

    February 6, 2009 at 3:04 PM

    SULTAN PERAK ADALAH SULTAN YANG BERPENDIDIKAN...SUDAH DIPERHALUSI KEPUTUSAN YANG BAGINDA BUAT...BILA SULTAN SURUH LETAK JAWATAN...LETAKLAH...TAK PAYAH BUAT DEGIL...KLU PUN SAYANGKAN CAMRY...BELILA SENDIRI...

  2. TokCikman  

    February 6, 2009 at 3:59 PM

    Kalu nak kira pendidikan..org kafir pun ada pendidikan.Yg beza dgn kita org Islam ialah pendidikan dan iman.Dah terang lagi bersuluh kerajaan BN bermain wayang di hadapan,namun baginda masih buat keputusan yg berat sebelah

    Sudah berapa banyak kerajaan Beraja di dunia ini sudah tinggal sejarah kerana gagal menyelami hati nurani rakyat

    RAJA ADIL RAJA DISEMBAH
    RAJA ZALIM RAJA DISANGGAH

  3. ahmad_htr  

    February 6, 2009 at 4:44 PM

    takbir...

  4. fariq  

    February 6, 2009 at 7:03 PM

    HUHU... IR NIZAR SENDIRI BERAT SEBELAH PADA RAKYAT! KORANG NAK CAKAP APER? AKU SENDIRI ORANG PERAK, AKU TAHU LER..... TU YANG SAMPAI 2 ADUN MELAYU KELUAR DARI PKR....

  5. +Akira+  

    February 6, 2009 at 8:35 PM

    gunakan lah otak...jgn sampai kurang ajar.korang x nampak lagi ke agenda siapa di sebalik semua ni..sultan pun nak disaman...mula2 korang sokong sultan perak masa perlantikan dulu...last2 korang nak hambat sultan balik.agenda sebenar terletak di tangan DAP..dari dulu lagi nak melemahkan org melayu.pastu korang sokong pulak...skrg ni org melayu bertelagah,bergaduh semasa sendiri...itu je korang tau..bangsa makin lemah...harapkan politik je yg org melayu ni ada...ekonomi?...

  6. jumbut  

    February 6, 2009 at 9:54 PM

    masa sultan pilih org pas jadi MB...hang pa pulun junjung sultan...bila sultan buat keputusan mcm ni...hang pa nak buang pulak sutan...hati nurani mcm.ni ka yang sultan nak selam...buang masa sultan je...pembangkang biasa mcm tu...otak tak ade...yang best..tengok makcik tua dari PAS yang dikatakan berlandaskan al-quran dan sunah terjerit-jerit mcm kena hasut jin memaki anggota keselamatan...yang besrban baru habis dengar khutbah Jumaat pun punya hero memaki org...org.bkn Islam memerhatikan dari jauh bertepuk tangan...tanah yang selama ini dipertahankan pun nak sedekah kat bangsa lain...memang la depa tu orang malaysia tp takkan orang melayu masih taraf pajakan depa dapat hak milik kekal. memang la orang pas ni tak faham sejarah, yang depa tau tunjuk perasaan, demontrasi, maki orang tak tentu pasal. depa saja yang betul, orang lain semua salah. selalu cakap kat orang menghalalkan cara tapi depa tu lagi teruk, habis semua yang haram jadi halal.malu la aku jadi orang perak...

  7. joeheri  

    February 7, 2009 at 1:44 AM

    This comment has been removed by the author.
  8. Rohani Sheikh Omar  

    February 7, 2009 at 7:33 AM

    Salam,

    Jangan bergaduh wahai bangsaku... Bersatulah.. Jelas politik hanya memecahbelahkan kita semua. Jangan biarkan orang lain mengambil kesempatan diatas kelemahan yang kita alami sekarang! Kita tidak mampu merubah apa-apa melainkan dengan kita BERSATU!

  9. prboleblah  

    February 7, 2009 at 3:43 PM

    bg la video sikit..smlm tgk rmai betol wakil2 media dtg..mesti ade video nizar kene halau..nizar tu ha yg penipu kate nk amik brg2 peribadi.tgk2 buat sidang akhbar pulak kat dlm tu..org dah kire baik la bg dier masuk sbb percaye kat dier nk amik brg peribadi dier..setakat tulis je nizar kene halau,dimaki aku pun bole tulis..

  10. edyjo  

    February 8, 2009 at 10:44 AM

    stop la nizar..malu la perangai macam budak2!!..pas ni kan kena belajar terimalah hakikat. bila mereka tak dapat atau kalah, macam-macam tuduh dan anggapan yang bukan2 kat BN. Tapi, di permatang pauh, di k.terengganu, bila mereka menang, BN hormati keputusan dan terima dengan redha!tak de pulak BN cakap isu pengundi hantu spt yang mereka selalu cakap bila mereka kalah..hish..dari aku kecik smpai aku dah ada menantu dan nak boleh cucu macam tu lahhhhhhhh PAS!!!!!!..tak pass, pass...!hish!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates