Mencari 5 perkara dan jawapannya |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

src=http://www.tambahketinggian.com/images/banner3.gif>

Pinjaman blacklist ok

Aku Mencari Keberkatan
Keperluan Hidup,
Aku Mendapatinya Dalam SOLAT DHUHA?

Aku Mencari Penerang
Untuk Alam Kubur,
Aku Mendapatinya Dalam SOLAT MALAM..,

Aku Mencari Jawapan
Untuk Menjawab Soalan Malaikat,
Aku Mendapatinya Dalam MEMBACA AL-QURAN?

Aku Mencari Alat
Untuk Berpegang Ketika
Menyeberang Titian Sirat,
Aku Mendapatinya Dalam PUASA & SEDEKAH?

Aku Mencari
Naungan ?Arasy,
Aku Mendapatinya Dalam MENGASINGKAN DIRI BERIBADAH KEPADA ALLAH TAALA?

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Dapat $1US P.ERCUMA dengan baca laporan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates