Tol naik ditangguh |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Iklan online murah

Alhamdulillah, isu hangat tol naik yang diumumkan oleh Menteri Kerja Raya Datuk Seri Mohd Zin Mohamed ditangguh ke ditangguhkan ke tarikh yang akan ditetapkan kemudian. Tangguh jer tau bukan tak jadik!

(Sumber Bernama)Kabinet hari ini memutuskan kadar baru tol di lima lebuh raya yang sepatutnya bermula Ahad ini ditangguhkan ke tarikh yang akan ditetapkan kemudian, Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan hari ini.

Mohd Zin pada sidang akhbar di kementeriannya petang ini berkata kerajaan akan menangguhkan kadar baru di Lebuhraya Utara-Selatan (PLUS), Lebuhraya Sistem Penyuraian Trafik Kuala Lumpur Barat (SPRINT), Lebuhraya Bertingkat Ampang-Kuala Lumpur (AKLEH), Lebuhraya Sungai Besi (BESRAYA) dan Lebuhraya Baru Pantai (NPE) sehingga akhir tahun ini.

Timbalan Perdana Menteri berkata penangguhan kenaikan kadar tol itu akan menyebabkan kerajaan terpaksa membayar RM500 juta, yang terdiri daripada wang pembayar cukai kepada syarikat konsensi kelima-lima lebuh raya itu.

RM500 juta tuh. Banyaknya...


Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Unknown  

    March 1, 2009 at 1:58 AM

    huh itu cuma trick politik sahaja,
    bukan kerajaan perihatin!!! selalunya kalau nak naik takder nak tangguh2.... (nak peralihan kusa tak lama lagi...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates