Anak nelayan dapat 20A dalam SPM |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

pinjam duit

Oleh ROHANA MOHD DAHARI

KOTA BHARU 12 Mac – Seorang anak nelayan, Nik Nur Madihah Nik Mohd. Kamal, 18, mencatat sejarah dalam pencapaian peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) apabila memperoleh A dalam 20 mata pelajaran yang diambil.

Pelajar Sekolah Menengah Agama Maahad Muhammadi Perempuan Kota Bharu yang bercita-cita menjadi ahli fizik itu memperoleh 19 1A dan 1 A2.

Dia berusaha mengambil kesemua mata pelajaran itu dengan alasan untuk mencabar keupayaan dirinya sendiri dalam menimba ilmu pengetahuan. - Utusan

Tahniah Nik Nur Madihah Nik Mohd. Kamal, terbukti pelajar Sekolah Menengah Agama pun boleh cemerlang dalam akademik.

Malangnya beritanya ringkas sangat, tidak keluar di headline dan tiada liputan besar-besaran macam adik Amelina dulu yang dapat 17A1. Kenapa ek? Mungkin tak score semua A1 kot ... :) ...ada aku kisah? bukan tak biasak!

Bukan satu tapi TIGA laporan percuma sekaligus!Klik Di Sini

4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



6 comments

  1. prboleblah  

    March 13, 2009 at 1:22 PM

    shame on you!! x bace paper utusan ke?boikot utusan?kat utusan ade citer psl budak ni siap tulis lg sekolah kat mane..

  2. Admin  

    March 13, 2009 at 3:42 PM

    Tu petikan dari Utusan la tu...klu boikot macamana boleh bersumberkan utusan. Mmg la ada nama sekolah. Siapa cakap takde?

    Kan ada tulis tu?

    Mungkin adik kecik lagi masa Nur Amalina dari Ulu Tiram,Johor dapat 15 A1 pada tahun 2004.

    Jadi adik tak tau bagaimana gempaknya liputan media masa tu. Sebulan cerita tak habis

  3. hakiMET  

    March 13, 2009 at 5:46 PM

    ala bkn aku x tau..diskriminasi utk rakyat klantan x abis2..lebih2 lg bdk tu skola agama..budushh

  4. nu_Ox3r  

    March 13, 2009 at 6:22 PM

    admin,prboleblah ni dia emosi sikit.dia xphm bahasa sinis admin guna kan tu.masa amalina dapat 15a1,2 a2 tu,bukan main lagi paper,tv.tambah astro siap amek wat iklan lagi sebab amalina tu tgk astro.huhu.aku tengok kat utusan,die just letak gambar je.xde pun cerita siapa Nik Nur Madihah ni?mak ayah dia kerja apa?diskriminasi yang ketara.agak2 kuar wawancara tv pun belum tentu kan.apa2 pun tahniah Nik Nur Madihah!!kalau banding dua insan ni,aku respek kejayaan Nik Nur Madihah berbanding amalina.bukan sebab jumlah A tapi ciri2 Nik Nur Madihah.bertudung labuh.mendalami Islam.perfect.Allahuakbar

  5. ana  

    March 13, 2009 at 8:40 PM

    tahniah untuk adik nik nur yg berani menguji keupayaan dirinya.

  6. prboleblah  

    March 16, 2009 at 9:32 PM

    cerita madihah kuar kat berite..tv3 lg && surat khabar hari2.xde diskriminasi lgsg terhadap budak2 kelantan,terutamenye yg sekolah agame..madihah pon dpt byk tawaran belajar..tahniah buat madihah..!
    19 a1 1 a2..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates