Buku percuma 'Ikan Kecil Untuk Ikan Besar' |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }




Tulisan Raja Kamil:
"
Pengenalan

Saya sering mendapat aduan daripada pelajar-pelajar saya bahawa mereka mengalami simpton tidak berdaya. Ada juga yang mengadu kepada saya, bisnes internet ini memerlukan start up modal yang agak tinggi untuk berjaya.

Justeru, segala persoalan di atas, saya muatkan di dalam ebook yang bertajuk Ikan Kecil Untuk Ikan Besar. Ianya merupakan sebuah ebook kategori motivasi. Di dalam ebook ini, saya memuatkan 3 buah cerita. Cerita Atan, asal usul saya dan kisah saya ke kedai."

Ikan Kecil Untuk Ikan Besar

Download secara PERCUMA sekarang di :-

>>> IKAN KECIL UNTUK IKAN BESAR <<< (anda perlu daftar dahulu)


4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates