Keganasan Mat Rempit di Bangsar |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

duit survey

pinjam duit

Hendaklah menyemak isi petrol anda apabila keluar di waktu malam. Sebolehnya elakkan mengisi minyak selepas pukul 12 am sehingga 6am. Ini membuatkan anda mendedahkan diri anda dalam bahaya.

Kejadian di Bangsar pada pukul 3.30 pagi melibatkan 5 orang wanita yang dirompak di sebuah stesyen minyak di Bangsar yang dirompak dengan cara ganas oleh 14 orang Mat Rempit.

Lima bersaudara yang menjadi mangsa rompakan dan keganasan tersebut menjadi trauma dan bersumpah tidak pergi ke stesen minyak lagi setelah larut malam.

Mereka menjerit meminta tolong tetapi pekerja stesyen minyak tersebut hanya menguncikan diri dalam stesyen minyak dan hanya sekadar memerhatikan sahaja mungkin kerana takut mereka pula menjadi mangsa.

Oleh itu sebelum kita menjadi mangsa seperti nasihat di atas kalau boleh elakkan mengisi minyak di larut malam atau awal pagi kerana walau bagaimana kuat pun anda tetapi kalau dikelilingi berbelas-belas orang perompak kecil-kecilan yang ganas mungkin kerana mengamnbil barangan terlarang mungkin akan tewas.

Lainlah kalau anda seorang yang memang handal seni mempertahankan diri atau pun anda hero bagi sebuah drama atau filem.

Kamera CCTV merakamkan Mat serangan Rempit

romnpakan di stesyen minyak @ isu hangat

KURSUS TERNAKAN KETAM (MASA TERHAD)

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates