Lawak - kerja..kerja..kerja |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }




"Assalammualaikum... "
"Waalaikumusalam.Ada apa encik?"
"Dah tak kenal lagi ker?"
"Patut la rasa cam kenal.Lama tak nampak encik?Tak kerja ke?"
"Dah tak kerja dahh.."
"Padanlah lama tak nampak.Encikberenti ke?"
"Bukan berenti kerja la,tapi kena berentikan kerja.."
"Ish!Org mcm encik ni mana pulak kena buang kerja?"
"Bukan buang la,cakap kena berentikan.."
"Tak sama ya encik dua2 ayat tu?"
"Memanglah sama,tapi kalau sebut kena berenti... kan ke lagi ok?"
"Apsal encik kena berentikan kerja?"
"Sebab ramai yang iri hati dan dengki kat saya!"
"Apsal encik?"
"Iyer la,saya bijak monteng,banyak MC,tipu claim banyak lagilah!"
"Patutlah derang dengki... tapi apsal nak iri hati pulak kat encik?"
"Sebab derang tak reti nak buat cam tu semua!"
"Ya tak ya jugak!!Sekarang buat apa encik?"
"Hmm... tanam anggur.."
"Kat mana encik?"
"Kat rumah... "
"Alhamdulillah,dapat jugaklah hasilnya dari tak dapat apa2.."
"Banyaklah kau punya hasil!"
"Apasal encik?"
"Kau tak tau ke makna 'tanam anggur' tuh?"
"Ader makna lain ke encik?"
"Tanam anggur tu tak de kerja la... menganggur!"
"Iya ke encik?Penganggur ke yang tanam anggur nih?Bukan ke petani?"

Bukan satu tapi TIGA laporan percuma sekaligus!Klik Di Sini

4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Rohani  

    March 11, 2009 at 12:39 PM

    Salam,

    Tanam anggur pun betul. Satu lagi buat kerusi dengan meja, pergi balik pergi balik duduk saja-saja...

  2. rabbitguyz  

    March 11, 2009 at 10:35 PM

    lawak ke..?
    tak lawak la..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates