Menguasai Niche Anda Bersama Pakej Lumayan |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

pinjam duit

Salam Sejahtera ,
Bagaimana anda menguasai niche anda sekarang? Kadang kala saya sering ditanya pelbagai persoalan berkaitan menguasai niche yang kita pilih. Disini saya akan kongsikan dua konsep asas untuk mencapai kejayaan dalam pemasaran niche:

1. Produk atau servis yang unik - Bagi mereka yang baru ingin menguasai pasaran niche, anda memerlukan produk atau servis yang unik. Secara logiknya anda ingin menjadi individu perseorangan yang menjual produk atau servis tersebut. Oleh yang demikian adalah wajar untuk anda menambah “tawaran tambahan” terhadap produk atau servis anda. Contohnya, jika anda menawarkan servis membina bentuk laman web, anda boleh membuat menyertakan sekali domain dan hosting dalam pakej membina laman web anda. Oleh yang demikian anda memberikan lebih pilihan dan tawaran kepada bakal pelanggan.

2. Produk atau servis yang boleh dipasarkan - anda mempunyai produk atau servis yang sangat lengkap namun sayangnya ianya tidak mampu di jual di pasaran. Ini kerana tidak semua produk atau servis sesuai untuk pasaran yang sama. Contohnya, walaupun anda mampu menjual ebook panduan menjahit anda di forum- forum wanita. Belum tentu anda mampu menjualnya di kedai menjual buku dan DVD. Jadi kaji pasaran anda dengan betul sebelum membuat sebarang pemasaran.
anda boleh menguasai niche anda dengan hanya memahami dua konsep asas ini. Paling menarik anda tidak perlu bersusah mencari rahsia menguasai pemasaran niche kerana Pakej Lumayan menawarkan produk Teknik Niche dan pelbagai lagi produk yang menarik dalam satu harga yang rendah. Tidak percaya? Baiklah, cuba anda lihat sendiri disini:

http://www.pakejlumayan.com

Salam,
~blalang~

Bukan satu tapi TIGA laporan percuma sekaligus!Klik Di Sini

4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates