Siapa sasterawan kita? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Seorang Guru melihat Ajoi sedang mengantuk dan hampir tertidur didalam kelas.. Oleh itu Guru tersebut segera memberi soalan kepada Ajoi..

Guru : Ajoi.. Siapa Sasterawan Kita?
Ajoi : eh.. tidak tau cikgu... Bukan saya cikgu..
Guru : Cepat Ajoi.. katakan siapa Sasterawan kita?
Ajoi : Sumpah cikgu.. bukan saya..!

Kerana kesal.. Guru itu mengadukan hal tersebut kepada Dato Rahman..bapa Ajoi.. yang merupakan seorang pemimpin yang paling ditakuti. Setibanya di sekolah, Dato Rahman berjumpa dengan anaknya Ajoi..

Ayah : Ajoi.. cepat katakan siapa Sasterawan kita
Ajoi : Sungguh ayah.. saya tidak tau..

Dato Rahman marah.. dan terus menampar Ajoi..

Ayah : Cepat!.. jangan malu2... katakan.. siapa Sasterawan kita
Ajoi :Betul Ayah.. Bukan saya.. saya tak tahu (sambil menahan sakit)

cerita kelakar @ isuhangat

Dato Rahman memukul Ajoi hingga jatuh ke lantai.. Dan pukulan demi pukulan, bahkan tendangan... dan Ajoi Tetap menjawab.. Saya tidak tau.. bukan Saya.. Melihat anaknya sudah setengah mati.. akhirnya Dato Rahman kembali berjumpa Guru Ajoi..

Guru : Bagaimana Dato?...
Dato Rahman : Entahlah cikgu.. nampaknya memang bukan dia...!


4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Asrul Budi  

    March 3, 2009 at 11:31 AM

    huhuhu... ade makner yang tersirat di sebalik lawak nie...

  2. Trichomonas  

    March 3, 2009 at 8:12 PM

    apa diaa mksud tsirat nye??

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates