UMNO yang bebaskan Anwar? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

duit survey

pinjam duit


UMNO Anwar Ibrahim @ isuhangat
Pembahas daripada Pulau Pinang Mohd Zaidi Mohd Said berkata, Umno melakukan kesilapan "kerana membebaskan Anwar" daripada penjara.

"Kesilapan kita kerana membebaskan Anwar Ibrahim, inilah akibat yang kita tanggung hari ini," katanya ketika membahaskan usul menyentuh ketuanan Melayu dan Pakatan Rakyat.

Demikianlah kebiadapan pembahas dalam perhimpunan Agong pemuda UMNO yang melangkaui bidang kuasa dan tugas sebenar sebagai seorang warga negara yang mesti menghormati maruah dan hak seorang warga negara Malaysia.

Anwar dibebaskan atau ditahan tidak ada kaitan dengan perhimpunan agong UMNO. Ia berkaitan dengan undang-undang dan perbicaraan di mahkamah yang masih diharapkan ada bibit keadilannya.

Ucapan ini seperti menunjukkan mahkamah di bawah telunjuk UMNO?

KURSUS TERNAKAN KETAM (MASA TERHAD)

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. momotaro  

    March 27, 2009 at 10:27 AM

    hek eleh bro.. baru tau ker mahkamah nie milik umno... dari dulu lagi banyak kes2 besar ghaib macam tu jer... kes eric chia, video linggam, dan banyak lagi yg dah senyap...
    bukan mahkamah jer, polis ngan sprm pon milik diorang sampaikan ali ketam pun sprm takot nak gi siasat....

  2. NauFaLhaziQ  

    March 28, 2009 at 2:03 AM

    UMNO mmg celaka..parti celaka..xpernah berubah dan tak akan berubah..
    dlu..kini dan selamanya..
    xhabis2 dgn bongkak, mcm xmati je kat dunia ni..
    pergi mampus sama dgn perjuangan bangsa UMNO!!!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates