Upin dan Ipin berjaya di layar perak |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }




filem geng:upin dan ipin @ isuhangat

Upin dan Ipin telah menjadi satu idola kepada kanak-kanak di Malaysia sehingga budak berumur 1 tahun pun sudah mengenali Upin dan Ipin. Bermula dari cerita selama 15 minit sekali tayangan di slot TV9 ia mempunyai aura tersendiri dengan ayat power nya "betul..betul..betul"

Ini adalah satu fenomena yang menarik kerana sebelum ini kanak-kanak Malaysia lebih menyanjung kartun dari luar negara terutama Jepun seperti Naruto, Doraemon, Dragon Ball dan lain-lain

Apabila Upin dan Ipin telah ke layar perak dengan tajuk filem Geng:Pengembaraan bermula, kejayaan filem animasi ini berjaya menandingi malah menewaskan filem-filem yang lain.

Filem Geng: Pengembaraan Bermula telah berjaya mengutip RM3.7 juta selepas 11 hari ditayangkan di pawagam tempatan. Tahniah kepada Les Copaque dan pengarahnya Mohd. Nizam Abd. Razak, 26.

Dengan menggunakan teknik CGI yang berkualiti dan hebat seperti filem Cicakman membuktikan rakyat Malaysia telah maju di bidang multimedia dan siapa kata orang Malaysia tak kreatif?

Tahniah kepada semua kru Les Copaque!

4 Panduan tarik pengunjung ke blog anda P.ERCUMA!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates