Jaga mata anda |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Mata adalah sensitif dan mudah ditembusi. Selain dari jaga pandangan mata kita untuk menjauhi zina mata , penjagaan mata fizikal juga perlu. Sentiasalah berhati-hati.

Sebelum itu saya nak berkongsi cerita yang disampaikan dulu oleh kawan saya mengenai "loktang". Loktang atau buat nombor ini adalah kerja syirik yang dimurkai Allah.

Ada kawan kepada kawan saya yang berniat untuk buat nombor dalam perjalanan ke rumah bomoh ekor di dalam kepekatan malam. Semasa dalam perjalanan ada benda dari poket bajunya yang terjatuh dan secara spontan beliau tunduk untuk melihat apa yang terjatuh.

Tiba-tiba zasss sebatang pokok resam (yang baru ditebas dan tajam) menembusi matanya sehingga buta sebelah. Itu tandanya Allah masih sayang kepadanya dan menghindarkan dari dia membuat kerja-kerja syirik.

Di bawah ini pula gambar mata yang tercucuk wayar yang keras.



Untuk mengetahui artikel penuh boleh download fail PDF di == > SINI <==

Video dan buku percuma - buat standby masa gawat ni.

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates