Panduan membuat blog dan rahsianya |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Membuat blog adalah perkara yang senang bagi yang tahu tetapi bagi yang tak tahu dan kureng dari bidang teknikal susah juga.

Walau pun kita boleh tulis apa sahaja di blog kita sendiri, berkongsi pendapat, berkongsi isu hangat namun setiap penulisan dan apa yang hendak disampaikan itu mestilah berhati-hati.

Kes saman menyaman blog kian kedengaran dan terbaru kes Saiful Bahri yang menyaman blogger http://pahangdaily.blogspot.com kerana kononnya menfitnah kemaluan Saiful bernanah selepas "sumpah laknat"nya.

Saya bukannya pakar sangat dalam bidang blog-mengeblog ini (ayat baru) tetapi berdasarkan pengalaman saya membuat blog memberi banyak faedahnya iaitu selain kepuasan, kita juga boleh buat duit melaluinya.

Ok kali ini saya nak review satu minisite yang saya rasa belum terlambat untuk saya kongsikan kerana tarikh harga promosi akan habis pada 1 Mei ini iaitu Rahsiablog .

Blogspot adalah platform blog yang popular di Malaysia kerana ianya percuma dan mudah dipasang. Hanya perlukan 3 step sahaja sebelum kita sudah boleh membuat post. Akan tetapi ramai yang tidak tahu menggunakan Wordpress.

Banyak kelebihan wordpress berbanding blogspot ini seperti memudahkan carian di enjin carian, template yang cantik dan kita boleh memasang macam-macam plugin dengannya.

Berbalik dengan promosi Rahsiablog ini dengan harga semurah RM20 saya rasa pelaburan modal yang sangat berbaloi sekali. Ada seorang otai sebelum ini menjual ebook panduan pemasangan Wordpress dengan harga RM50.

Rahsiablog pula dah lah kurang separuh dari harga ebook otai tersebut malah pelbagai panduan dan rahsia buat duit dengan blog di satukan dalam satu ebook ini.

Apa lagi sebelum harga promosi RM20 dinaikkan baik anda tempah sekarang, jika anda tidak mahu guna pun mungkin ada anak-anak,saudara mara anda yang memerlukannya satu hari nanti.

Tempah sebelum 1 May 2009 di ==> Rahsiablog


Video dan buku percuma - buat standby masa gawat ni.

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates