Pencuri ayam |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Selepas berjaya mencuri tiga ekor ayam, seorang pencuri segera mendapatkan seorang pembeli ayam.

"Saya hendak jual ayam-ayam ini," katanya.
"Dari mana kamu dapat?" Tanya pembeli ayam.
"Saya mencurinya," jawab pencuri itu.
"Tidakkah kamu tahu mencuri itu salah di sisi undang-undang dan berdosa di sisi agama?" Tanya si pembeli ayam itu lagi
"Saya tahu! sebab itulah saya tak mahu simpan ayam-ayam ini," jawab si pencuri itu.

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

1000 USAHAWAN TOPUP E-LOAD DIKEHENDAKI, UNTUNG SEHINGGA 5%

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



3 comments

  1. nazri  

    April 16, 2009 at 12:48 PM

    Sebenarnya, aku bukan nak komen pasal tajuk ni... Tapi aku nak komen pasal blog ni banyak sangat dengan iklan selepas tiap2 tajuk diutarakan......apa kata mana2 iklan tu, letak je kat tepi sebelah kanan blog ni......baru nampak cantik..

  2. Humayrah Hayati  

    April 16, 2009 at 3:36 PM

    betul3..saya pun naik pening..

  3. Admin  

    April 16, 2009 at 4:55 PM

    Maaf jika buat korang pening. Iklan di antara post adalah permintaan pengiklan dan sekaligus penaja isuhangat.

    Minat-minat juga bro dan sis.. masyuk mesti masyuk..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates