Peringatan KM 148 (Lebuhraya Utara Selatan) hala ke JB |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



pinjam duit

gambar kemalangan di lebuhraya @ isu hangat

Adakah memang ada unsur-unsur sabotaj kereta peronda di kawasan tersebut sehingga menyebabkan berlaku 3 kemalangan serentak dalam masa satu jam sehingga pemandu yang kemalangan pertama nyaris menjadi mangsa dilanggar kenderaan lain yang turut mengalami kemalangan juga.

Benarkah di KM 148 (Lebuhraya Utara Selatan) hala ke JB keras? Memanglah keras ek pasal jalan tar. hehe. Saya mendengar ceramah agama melalui radio RMJB dari Ustaz Mursyid mengatakan adalah tidak logik jika makhluk halus boleh menggangu kenderaan.

Tapi berdasarkan tiga kemalangan berturut-turut mesti ada yang tak kena mungkin permukaan jalan yang tidak rata atau air bertakung atas jalan atau memang ada unsur sabotaj dari jin berkepala hitam.

Peringatan untuk diri sendiri (pasal selalu memecut laju area tu) juga kepada semua pemandu di lebuhraya, kemalangan memang tidak boleh dihidu, tetapi berhati-hati di jalanraya terutama apabila pada kelajuan lebih dari 110 km/j.

Baca pengalaman mangsa kemalangan tersebut untuk panduan bersama di :
ARTIKEL HANGAT


1000 USAHAWAN TOPUP E-LOAD DIKEHENDAKI, UNTUNG SEHINGGA 5%

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates