Piramid berwajah manusia |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



pinjam duit

Piramid wujud masa zaman Firaun . Firaun ialah panggilan raja-raja zaman dulu yang tinggal di Mesir. Firaun yang paling terkenal dengan kefirauanannya ialah Raja Ramses. Banyak misteri piramid yang tidak dapat diuraikan oleh pengkaji-pengkaji sejarah dunia sehingga kini.

Ini menunjukkan zaman dulu punya teknologi pun tidak kurang hebatnya malah mungkin lebih canggih dari zaman sekarang. Tetapi kerana dah terlampau pandai sehingga melawan dan mencabar Allah, habis satu kaum lenyap.

Dalam Islam ada kisah Nabi Musa A.S yang berlawan dengan Firaun, bermula dari tongkat Baginda yang bertukar menjadi ular dan menelan semua ular-ular ahli sihir firaun sehingga Firaun dan bala tenteranya tengelam di dasar laut Merah kerana mengejar Nabi Musa AS.

Gambar piramid dari pandangan satelit melalui sistem google earth seperti wajah manusia. Hebatkan orang zaman dulu, masa tu belum ada satelit lagi, kapal terbang pun belum ada lagi.



Lagi info di STRANGE WORLD



1000 USAHAWAN TOPUP E-LOAD DIKEHENDAKI, UNTUNG SEHINGGA 5%

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates