Seni kapal terbang |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Setiap hari semasa pulang dari ofis untuk mengelak jem di jalan utama, saya lalu jalan alternatif iaitu tepi airport Senai dan biasa berselisih dengan kapal terbang yang hendak mendarat. Walau tidak sehebat KLIA, di sini pun macam-macam jenis syarikat kapal terbang ada.

Yang peliknya, ada sebuah kapal terbang tu yang rajin lepak di landasan kargo warna ekor nya iras-iras bendera PAS, hijau dan ada bulat putih. Tak tahu kapal terbang kargo mana.

Paling tidak cantik ialah kapalterbang SIA (Singapore International Airlines) berbanding dengan syarikat kapal terbang Malaysia seperti MAS,Air Asia dan Fire Fly..

Airlines @ strange picture

untuk melihat lagi koleksi seni kapal terbang ada di STRANGE PICTURE


Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

1000 USAHAWAN TOPUP E-LOAD DIKEHENDAKI, UNTUNG SEHINGGA 5%

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. suzie@cut  

    April 21, 2009 at 8:50 AM

    betul tu saya selalu gak lalu jln blkg tu dari bndr putra sbb nak kejb lalu dpn(senai) slalu jem & sejak dah lapang kat airport tu nmpk luas lah permndangan tu

    ha....itu kpl terbang peribadi nik aziz kut atau kpl rasmi PAS

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates