153,676 muflis kerana kad kredit |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }








Keratan akhbar dari minisite Pengurusan Kewangan

Saya terperanjat dengan jumlah angka di atas. Ramainya rakyat Malaysia yang muflis kerana kad kredit.

Kad kredit adalah sekeping plastik yang membuatkan anda bergaya tetapi sebenarnya pengguna kad kredit mempunyai risiko yang amat tinggi untuk bergelar muflis jika kita tidak pandai mengurus kad kredit tersebut.

Sekarang ni memang senang sangat nak mohon kad kredit. Pihak bank pula menawarkan pelbagai tawaran supaya anda menjadi ahli kad kredit mereka. Untuk kad kredit yang berwarna biru secara minimum anda secara automatik telah berhutang sebanyak RM4000 kepada bank.

Jika anda memohon pinjaman untuk membeli kenderaan, pihak kewangan akan mencampurkan RM4000 tadi sebagai jumlah tanggungan anda jika mempunyai kad kredit dari satu bank.

Pening juga untuk mengurus kad kredit ini. Jika tidak guna pun boleh memberi effect. tetapi saya pernah dengar kita boleh membuat untung dengan kad kredit. Betul ke tak betul tak tahulah saya kerana saya pun tidak tahu bagaimana untuk membuatnya.

Saya terjumpa satu ebook yang mengajar bagaimana untuk manipulasi sistem kewangan di Malaysia, mungkin ada mengajar cara manipulasi kad kredit ini juga sebab saya belum membeli ebook ini lagi. Mungkin gaji bulan ni kot.

Ebook tersebut anda boleh jenguk di site :- Pengurusan Kewangan



"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates