Company tak bagi sembahyang??? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Syarikat di malaysia tidak benarkan pekerja bersolat pada waktu bekerja. Inilah akibatnya kalau kita bekerja dengan orang kafir. Pekerja-pekerja terlibat diharap membuat laporan di Pejabat Buruh. Namun begitu saya tidak pasti ada ke akta berkenaan ini. Ini kan negara Islam.

Saya rasa banyak lagi company yang buat begini cuma mungkin pekerjanya pun merelakannya dengan alasan mudarat. Kalau berani menegakkan rukun Islam sanggup berhenti dan cari kerja lain walau pun susah nak cari kerja la ni.

Lagi sedih kalau company dah benarkan sembahyang tapi pekerja Islamnya tak nak sembahyang..isk..isk







"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



5 comments

  1. madutualang  

    May 19, 2009 at 11:11 PM

    ada gak kisah satu kilang jepun, sediakan surau, tapi tak solat gak, jadi tempat tido. hari jumaat tokey jepun sediakan bas untuk ke masjid, tapi pekerja tido kat surau. lepak kantin.

  2. islam1st  

    May 20, 2009 at 9:49 AM

    Company nie nama dia mp-e worldwide ... Cuba tengok kat footer surat.
    http://www.myempower2u.com/html/about_us.htm

    Memang haram jadah punya company.

  3. adan  

    May 20, 2009 at 12:29 PM

    xperlu la nk cover name company tu...tunjuk jek...aku cukup menyampah kalo benda dah ade bukti pon nk cover kan lg

  4. momotaro  

    May 20, 2009 at 1:13 PM

    boleh buat aduan kat pejabat buruh,,,,,

    pekerja islam ada hak untuk bersembahyang,,,, jgn libatkan orang yg tak sembahyang,, yg malas nak sembahyang dia punya dosa,,

  5. Kenek  

    May 20, 2009 at 9:46 PM

    ishk.. teruk seyh..
    nak tanak kene berenti keje ar dr sya. tu

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates