Made in China |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Negara China dalam bidang ekonomi ibarat naga yang bangun dari tidur selepas menukar corak pemerintahan dari komunisme ke demokrasi. Mereka mula membuka pintu perdagangan dengan dunia luar dan dalam masa beberapa tahun mereka sudah menjadi gergasi ekonomi.

Jika dahulu Thailand lebih terkenal dengan barangan cetak rompaknya yang hebat. Kalau tidak takkan ada perkataan seluar siam, jam siam,levis siam dan sebagainya di Malaysia ni.

Tapi kini China pula membuat teknologi cetak rompaknya yang lebih power lagi. Mereka mampu mengeluarkan produk yang sama hebat atau dimodifikasi menjadi lebih hebat dengan jenama mereka sendiri dan sudah mampu menembusi pasaran antarabangsa.

Tetapi ada juga produk mereka yang tidak berkualiti, biasalah nama pun cetak rompak seperti kasut di bawah. Apa perasaan anda apabila jenama Nike melekat di tapak kaki anda..huhu.
Moralnya belilah barangan buatan Malaysia. Apa salahnya kasut buatan Gombak?



Lagi gambar di HOT PICTURES COLLECTION


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates