Politik wang dalam PAS |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Mohammed Daud Iraqi
Kita dikejutkan dengan berita politik wang dalam Muktamar PAS yang sedang berlangsung kini.Pendedahan mengenai kononya terdapat politik wang di PAS didedahkan oleh ketua Dewan Ulamak PAS, Datuk Mohammed Daud Iraqi yang mendedahkan bahawa gejala politik wang mula menular dalam PAS apabila ada pihak tertentu yang sanggup mengadakan jamuan dan memberikan baju kepada perwakilan untuk melobi undi.

Kalau setakat menjamu dan bagi hadiah dalam UMNO memang sudah menjadi perkara biasa malah duit pun boleh hulur dan dalam pemilihan UMNO yang lalu telah melihat ramai pemimpin UMNO yang didapati bersalah mengamalkan pemilihan wang dalam tetapi jika berlaku dalam PAS amatlah malang sekali.

Sebaiknya politik wang dan jamu menjamu di PAS dibenteras awal-awal lagi sebelum ia menjadi barah kerana PAS sepatutnya bersih dari gejala rasuah. Datuk Mohammed Daud Iraqi dikehendaki memeberi bukti dalam kenyataannya dan sebaiknya PAS menyiasat kes ini dengan serius.

Ditakuti bagi makan-makan dan hadiah ini menjadi budaya pula di dalam PAS.


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Rohani  

    May 19, 2009 at 11:29 AM

    Salam,

    Bagi saya politik memang kotor dan mengotorkan.. Bukan senang nak mengamalkan politik yang bersih dan bebas dari unsur rasuah atau apa saja demi utk kepentingan diri... Kalau takut dilambung ombak jangan berumah di tepi pantai... nanti bukan karam dilautan tapi di neraka diakhirat nanti.. wanauzubbillah!

  2. HAKUNAMATATA  

    October 19, 2009 at 9:18 AM

    Salam,

    Perbuatan 'rasuah' tu tetap haram tetapi janganlah kita sampai tahap kafir-mengkafir, memecah belahkan kaum. Yang untung kaum lain!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates