Tip kewangan |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Mengikut pendapat pakar-pakar kewangan, seseorang yang bekerja makan gaji perlu mempunyai rezab tunai sekurang-kurangnya 6 bulan gaji. Jika bekerja sendiri, rezab tunai yang perlu dimiliki ialah sebanyak 2 tahun pendapatan! Malah, kata mereka lagi... rezab tunai ini hanya boleh digunakan untuk kecemasan sahaja dan jangan sesekali cuba untuk menggunakannya apabila tidak perlu.

Jika anda sudah mempunyai rezab tunai sebanyak 6 bulan gaji atau 2 tahun pendapatan, ia merupakan satu permulaan yang baik, tetapi apa manfaat yang akan anda perolehi sekiranya hanya boleh digunakan ketika kecemasan sahaja?

Tahukah anda, terdapat satu 'teknik rahsia' yang membolehkan anda membelanjakan rezab tunai tersebut pada bila-bila masa sahaja dan anda juga boleh menikmati dividen (keuntungan) dari jumlah rezab tunai anda pada setiap tahun!

Sebagai contoh, jika rezab tunai anda berjumlah RM50,000 dan kadar dividen yang diperolehi 10% setahun, maka anda akan menerima dividen berjumlah RM5,000 setiap tahun sampai bila-bila walaupun anda telah membelanjakan sebahagian daripada rezab tunai tersebut!

Lebih HEBAT lagi, teknik ini juga akan membantu anda :

* Mengurangkan kadar faedah pinjaman bank dan kad kredit lebih 50%.
* Menyimpan 30% atau lebih dari pendapatan anda pada setiap bulan!
* Menampung perbelanjaan harian seperti keperluan dapur, petrol dan sebagainya.
* Membayar segala hutang-hutang tepat pada masanya...
* Memendekkan tempoh bayaran balik pinjaman dan kad kredit!

Pendek kata... anda tidak perlu lagi bekerja lebih masa, menjual, menyertai MLM ataupun bekerja sambilan untuk menampung segala keperluan kewangan anda. Melalui 'teknik rahsia' ini, anda mampu hidup selesa dan bebas dari masalah kewangan...!

Berita tak baiknya teknik ini akan ditutup tawarannya tinggal 3 hari sahaja lagi sebelum ditutup.

Klik Untuk Maklumat Lanjut



"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates