Gambar Manohara didera |ISUHANGAT

ISU HANGAT





Adakah benar foto ini Manohara sememangnya atau hanya sinetron sahaja. Berikut adalah gambar-gambar dari blackberry Manohara yang dikatakan diambil dari bulan Mac hingga April 2009.

Gambar Manohara didera

Gambar Manohara didera

Gambar Manohara didera

Gambar Manohara didera



"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



9 comments

  1. special task force  

    June 17, 2009 at 9:32 AM

    kenapa sekarang baru nak tunjuk. gambar tu boleh dihantar kepada pihak berkuasa walaupun berada dengan keluarga diraja. ada line boleh sms dan edarkan kepada media 3 bulan yang lalu. kenapa sekarang nak tunjuk. mula dapat sedap tak bising. dah lama dah tak sedap mula buat cerita. betina macam ni tak payah buat bini. kawin untuk duit. kehidupan memang bebas dari mula. tinggal dengan keluarga diraja kenan kawal 24 jam mana nak boleh duduk diam. hehehe. ku fakry, cerai pun tak apa minah ni.

  2. andy  

    June 17, 2009 at 11:15 AM

    betul tue, aku sokong

  3. hidupDENGANsenang  

    June 17, 2009 at 1:31 PM

    nth pape die tu
    mcm xmghormti sultan je
    sah2 g spore ni nk mlwat
    pastu ble lari plak
    mst rmi komplot ngan die
    kalo x xkn la die tbe indon disambut
    kn?hp pn mhl
    upload la awl2.jgn skrg nk bikin kecoh
    muke cantik tp kesian...

  4. WaLi KhAIR SuLaM  

    June 18, 2009 at 8:54 AM

    huh luka nampak merah lagi huh... luka baru ke luka lama tu..... takpelah ini hakikat dunia..kadang benar itu jadi palsu dan palsu itu jandi benar.. sukar untuk kebenaran berdiri diatas kakinya sendiri apabila yang palsu itu jauh lebih mendominasi...

  5. xora  

    June 18, 2009 at 5:52 PM

    rase cam cakar sendri je luke2 tu..

  6. Yucca  

    June 19, 2009 at 12:21 AM

    minah ni tolong laaa weyy . adoyy . nyampesss .

  7. Robiatul Adaweyah Saad  

    June 19, 2009 at 9:17 AM

    aah...bkn ke der mms???...
    hp canggih x kan x ley mms kot...

  8. momoren  

    June 19, 2009 at 5:06 PM

    kena sebat dgn rotan halus ke??
    skali tgok cam cakar rimau nak mengawan pun ade..hahahaha...tula..pengajarn ni..buat aku teringat kat kate2 seniwati anty Azean..dont judge the book from it cover..ni la die..muke je nampak lembut..tapi otak sejembut..hati serabut..

  9. KNOWLEE  

    June 22, 2009 at 2:18 PM

    Setuju dgn special task force.

    Betina bangang ni dah sewel. Kalo setakat calar balar n lebam camtu, bleh buat sendiri la. Yg kat dahi tu, ntah2 parut jerawat. Ceh!

    Ceraikan aje la betina bangang nih. Buat nyusahkan hidup family kerabat je simpan tolol camni. Dia buat sumer ni sbb tak tahan ngan protokol la tuh. Ingat nak hidup bebas je. Mak dia pun sama bangang jgk. Pigidah!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates