Indonesia mahu perang |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Indonesia tidak puas hati dengan isu Ambalat dan mengatakan Malaysia mahu ngelat? Isu ini dibangkitkan oleh calon Presidennya Jusuf Kalla yang berkata jika tidak boleh berunding mereka sanggup angkat senjata untuk demi maruah.

Peh ganas calon bakal Presiden Indonesia ni. Mahu perang ya Pak? Kes berebut minyak la ni. Berperang sesama Islam, satu rumpun demi sebuah pulau huh! Baik pergi Palestin sana.





"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



5 comments

  1. Asrol Budi  

    June 7, 2009 at 6:42 PM

    ni baru indonesia.. belom lagi singapore.... dunia oh dunia,,

  2. Sheikh Mohammed Fazil Omar  

    June 8, 2009 at 12:32 AM

    Bukankah dulu Melaka dibuka oleh Parameswara yang berasal dari Palembang, Indonesia??

    Maknanya, Parameswara ada keturunannya di Indonesia dan Malaysia... Bererti, kita sebenarnya ada hubungan darah dengan mereka...

  3. BioMERU  

    June 8, 2009 at 5:36 PM

    This comment has been removed by the author.
  4. KNOWLEE  

    June 8, 2009 at 5:37 PM

    Diorg tu mmg sengal la. Sibuk nak kecoh hal nak gaduh ngan Malaysia.
    Sikit2 nak ganyang Malaysia, sikit2 nak ganyang malaysia.
    Cuba la diorg sumer tu berusaha bangunkan ekonomi negara diorg drpd asik nak gaduh aje.
    Negara diorg tu berhutang bukan main melambak lagi dgn IMF, siap ada bunga berjuta-juta, tak sedar2 diri lagi.
    Bape byk rakyat diorg yg menyemak dlm negara kita ni sbb nak kerja kat sini.
    Harapkan negara diorg sindri? Mati katak la diorg sumer.
    Tu pun bila dah masuk Malaysia, duk merompak la, menyamun la, membunuh la.
    Bodoh la diorg. Bangang nak mampus.

  5. "Aisar XIII"  

    June 10, 2009 at 6:35 PM

    ermmm...
    "melalui rundingan atau angkat senjata"...
    macamana die boleh keluarkan statement macam 2 sedangkan die naib presiden?
    disebabkan pulau 2...
    sanggup nak berperang...
    baik letak jawatan je la...
    kalau tak...
    sampai kiamat tak maju indonesia...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates