Siapa mahu RM10,000 P.ERCUMA! |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Peluang untuk mendapat RM10,000 percuma! Bukan skim cepat kaya, bukan skim piramid, bukan MLM tetapi apabila anda memberikan maklumat sehingga tertangkapnya guru ajaran sesat Kahar yang menggelarkan dirinya rasul Melayu tawaran dari JAIS.

Kahar dikatakan disorok oleh anak muridnya. Pelik betul tetapi itulah kenyataan apabila minda telah berjaya disesatkan benda yang tak betul pun masih dianggap betul sehingga anak muridnya sanggup membelakangkan undang-undang bersubahat dengan orang-orang yang sakit jiwanya.



Tawaran RM10,000 rasanya milik pengikut ajaran sesat Kahar ni kerana rasanya hanya mereka yang tahu di mana Kahar ini berada. Kahar dikatakan sudah mengubah penampilan dirinya dengan rambutnya sudah berwarna hitam berkilat dan berpakaian kemas.

Kahar dan pengikutnya juga pernah cuba menyebarkan ajaran sesatnya dengan menggunakan teknologi ICT dengan menghantar email-email spam. Pernah menjadi isu di isuhangat dahulu dengan artikel : http://isuhagat1.blogspot.com/2008/08/siapa-abdul-kahar-bin-ahmad-sebenarnya.html




"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"

"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates