AKTA ISA - Baju hitam atau putih? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



tip besarkan buah dada due 8 Sept





Mansuhkan ISA atau sokong ISA?

Himpunan Mansuhkan ISA akan dibuat di ibunegara pada 1hb Ogos 2009 oleh Gerakan Mansuh ISA yang kebanyakannya adalah dari Pakatan Rakyat. Manakala gerakan yang menyokong ISA (PRO-ISA) juga akan berkumpul juga sebagai tanda sokongan kepada Akta ISA ni dan juga menghalang gerakan Anti-ISA memasuki istana negara.

Puak Anti ISA akan berbaju hitam manakala puak Pro-ISA pula akan memakai baju putih. Penganjur demontrasi Anti ISA sudah memesan kepada mereka yang akan memakai baju hitam ini supaya jangan membawa senjata, bawa bersama plastik dan garam (sebagai tenaga kalau disembur air kuning) kerana mereka pasti akan diprovok secara hebat dari puak Pro-ISA dan FRU.

Dato Seri Najib ada memberi kenyataan semasa membebaskan 13 tahanan ISA semasa di peringkat awal menjadi PM untuk mengkaji semula AKTA Ikut Suka Aku ni. Kumpulan penyokong Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) menyelar Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin kerana bersikap berkecuali dan menghalang ahli pergerakan itu menyertai demonstrasi besar Sabtu ini.

Demonstrasi adalah satu dari proses demokrasi dan biasa dibuat di mana-mana negara yang mengamal demokrasi. Biasanya demnotrasi-demontrasi sebelum ini hanya melibatkan sebelah pihak sahaja tidak seperti 1 Ogos ini.

Di harap tidak berlaku kekecohan dan pergaduhan antara dua kumpulan ini yang dipercayai majoritinya ialah Melayu Islam. Pihak FRU juga pastinya sudah bersedia dengan water canonnya.

Kepada mereka yang menyertai demo ini dari kedua belah pihak jagalah tingkah laku anda jangan sampai berlaku perang saudara dan pertumpahan darah!




"Satu pendedahan mengenai KWSP - Ada sesuatu yang wajib anda tahu mengenai KWSP"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. stalker  

    July 29, 2009 at 5:20 AM

    Salam... Logo tu, 'Demi Kemanan' ke, 'Demi Keamanan'...? Biar betul penyokong Melayu nih....

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates