Al-Qaeda mengaku bertanggungjawab bom hotel Jakarta |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





tip besarkan buah dada due 8 Sept



Al-Qaeda mengaku bertanggungjawab dalam peristiwa pengeboman hotel di Jakarta awal bulan ini melalui blog mereka yang dipercayai ditulis oleh suspek utama Nordin Mad Top atau di blog itu menggunakan gelaran pangkat Amir Tandzim Al Qo'idah Indonesia dan dengan nama Abu Mu'awwidz Nur Din bin Muhammad Top.

Walau pun begitu sehingga kini belum dapat dipastikan kesahihan pengakuan tersebut kerana selama ini Al-Qaeda Indonesia tidak pernah meninggalkan jejak. Walaupun menggunakan blog percuma blogspot pihak berkuasa masih boleh mengesan dari mana artikel tersebut di postkan dengan kerjasama Google dan ISP tempatan Indonesia.

Berikut adalah kenyatan rasmi Al-Qaeda Indonesia yang dipetik dari blog tersebut;

Ini adalah keterangan resmi dari Tandzim Al Qo'idah Indonesia untuk ummat Islam dengan Amaliyat Jihadiyah Istisyhadiyah di Hotel Rizt Calrton Jakarta, pada hari Jum'at pagi, tanggal 17 juli 2009 M./24 Rojab 1430 H. yang dilakukan oleh salah satu ikhwah mujahidin terhadap antek-antek Amerika yang berkunjung di Hotel tersebut.

Sesungguhnya Allah menganugerahkan kepada kami jalan untuk menyerang Hotel termegah yang dimiliki oleh Amerika di Ibukota Indonesia di Jakarta, yaitu Rizt Calrton. Yang mana penjagaan dan pengamanan di sana sungguh sangatlah ketat untuk dapat melakukan serangan seperti yang kami lakukan pada kali ini.

Baca artikel penuh


"Satu pendedahan mengenai KWSP - Ada sesuatu yang wajib anda tahu mengenai KWSP"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates