Datuk Chua Jui Meng sertai Pakatan Rakyat? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

tip besarkan buah dada due 8 Sept







Chua Jui Meng keluar MCA Pakatan Rakyat

Bekas naib presiden MCA Datuk Chua Jui Meng akan meletakkan jawatan sebagai pengerusi MCA Bahagian Bakri, Muar, Johor seperti spekulasi bahawa beliau mungkin keluar parti itu dan menyertai parti pembangkang.

Setiausaha MCA Bahagian Bakri Kelvin Lim berkata Chua, yang juga bekas Menteri Kesihatan telah memanggil satu mesyuarat tergempar bahagian tersebut malam ini untuk membincangkan kedudukan beliau sebagai pengerusi bahagian berkenaan.

"Mesyuarat tergempar itu akan diadakan di pejabat bahagian di Jalan Bakri, Muar malam ini. Selepas 7.30 malam, satu kenyataan dijangka dikeluarkan kepada media. Ia seolah-olah Datuk Chua Jui Meng telah membuat keputusan," katanya kepada Bernama ketika dihubungi pada hari Khamis.

Chua, 64, merupakan pengerusi MCA Bahagian Bakri selama 23 tahun.

Beliau bertanding jawatan presiden MCA dua kali tetapi kalah kepada Tan Sri Ong Ka Ting pada pemilihan parti 2005 dan Datuk Seri Ong Tee Keat pada pemilihan tahun lepas.

Bagaimanapun Chua tidak dapat dihubungi untuk mendapatkan komen mengenai peletakan jawatannya walaupun beberapa percubaan dibuat.

-- BERNAMA

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"
"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

Rahsia Atas Ranjang Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates