Jutawan Malaysia beli Newcastle United |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }









Jutawan Malaysia beli Newcastle United

Tan Sri Ananda Krishnan bercadang ingin membeli kelab bolasepak EPL Newcastle United menurut akhbar The Sun di United Kingdom.Pengumuman rasmi dijangka akan dibuat minggu depan.

Tan Sri Ananda Krishnan dikatakan membida £80 juta (RM460.6 juta) untuk mendapatkan Newcastle.

Tan Sri Ananda Krishnan, orang kedua terkaya di Malaysia dengan nilai bersih harta $7 US hasil dari memiliki empayar perniagaan yang merangkumi bidang telekomunikasi Maxis, industri satelit negara MEASAT, ASTRO, tenaga, hartanah, perfileman, minyak, perkapalan, pelaburan dan perjudian. Limpahan kekayaannya juga dikumpul melalui syarikat Tanjong Public Ltd, yang beroperasi dalam pelbagai industri, termasuk perjudian lumba kuda melalui anak syarikatnya Pan Malaysian Pool Sdn Bhd.

Bukan tak bangga tapi rasanya jutawan Malaysia ni lebih relevan melaburkan wangnya untuk meningkatkan mutu liga M Malaysia yang lesu atau beli tanah Kg Buah Pala tu ha untuk membela nasib bangsanya.

Namun begitu seperti yang diketahui EPL dan perjudian ibarat isi dan kuku mungkin Ananda Krishnan dah habis kira dan yakin boleh buat untung. Yang untung hasil cukainya 1Malaysia juga. huh?


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"
"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates