UMNO mencarut? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





tip besarkan buah dada due 8 Sept

PERHIMPUNAN menyokong kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin bahawa Anwar Ibrahim adalah Pengkhianat Bangsa, di hadapan bangunan Umno Perak, Ipoh mengundang kehadhiran lebih 500 orang.

Perhimpunan yang aman damai ini menunjukkan Malaysia negara demokrasi bebas bersuara tanpa gangguan FRU. Almaklum lah di pejabat sendiri kan bukannya menyebabkan peniaga kerugian besar berjuta-juta ringgit.



Sumber perisik rakyat


"JOM TENGOK BAJU-BAJU NI TENGOK DULU KOT-KOT BEKENAN"

"DAFTAR PERCUMA*PART TIME DIRUMAH*BONUS MINGGUAN*$2,000-$5,000"

"HANGAT...JANA PENDAPATAN LUMAYAN SAMBIL MENJAGA KESIHATAN ANDA"

"Satu pendedahan mengenai KWSP - Ada sesuatu yang wajib anda tahu mengenai KWSP"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



13 comments

  1. Rizal  

    August 15, 2009 at 3:31 AM

    Erkk..?! Ni sape sbenar yg hina Islam ni? Dap ker atau umno yg hina Islam.. hehehe.

  2. zakiyahpar  

    August 15, 2009 at 8:11 AM

    Malaysia oh Malaysia... =)

  3. zakiyahpar  

    August 15, 2009 at 8:12 AM

    siap pakai songkok lagi tu...

  4. ashikin  

    August 15, 2009 at 9:33 AM

    tahape² je diorg ni..dh biol agak nye..wat malu je..

  5. aneerza  

    August 15, 2009 at 10:47 AM

    kalau belah depa tutup mata ja
    takdak pulak bom asap.
    sapa nak join depa ni.
    walau pon nampak sangat macam kena beli

  6. bahiyah  

    August 15, 2009 at 5:12 PM

    hmmm..btul2 sape yg hina islam ni sbnrnye? dgn perkataan nth pape lg... islam suke ke gitu? ya Allah ape la nk jadi ngan mlysia ni

  7. NauFaLhaziQ  

    August 15, 2009 at 11:55 PM

    Biasala org2 UMNo ni mmg cmni..ape diorg wat sume btol..Polis xkan kcu nye..dan diorg xkan mrasa la pemedih2 mata ni..anak emas la katakan

  8. Rosso  

    August 16, 2009 at 12:49 AM

    Eh, mana FRU, bom pedih mata, spray air, and polis nak tangkap-tangkap orang?

  9. zainuddin  

    August 17, 2009 at 5:34 PM

    Buat malu org Islam kita jee..

  10. malaysiaKU  

    August 22, 2009 at 8:13 AM

    hmm...mcm photoshop je..siasat dlu..jgn dok kalut tuduh..

  11. aChOi  

    August 23, 2009 at 6:42 AM

    potoshop hapanya..

    mentaliti orang umngok macamni lah..

  12. mohd  

    August 24, 2009 at 12:47 PM

    dap kuang ajar
    kt melaka depa letak kepala babi dpn masjid
    umno lwn blk
    tp pas mrh
    pas kata wat malu islam je
    tuli punye org islam

    take beer..take beer..

  13. Lan  

    December 30, 2009 at 11:16 AM

    29hb Disember 2009 didalam berita TV3 nik aziz melepaskan kata-kata hina yang di tonton oleh 1 malaysia iaitu "CELAKA"

    Beliau adalah ketua PAS yang menjadi contoh kepada semua, tetapi apabila kata kata itu dilepaskan, hilang lah kehormatan beliau pada negara. Walau pun saya org Barisan tapi saya amat kagum dengan ceramah agama beliau. Apa yang nik aziz mencarut itu amatlah dukacita..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates